poniedziałek, 1 lipca 2013

VERSATILE BLOGGER AWARD!


Zostałam nominowana do Versatile Blogger Award. Aaaaa! Nawet nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę! Bardzo dziękuję Velvet i jej blogu i TheVilu♥ // TheTini♥ i jej blogu. No to zaczynamy!

Muszę:

  • Podziękować nominującemu blogowi.
  • Pokazać nagrodę na swoim blogu.
  • Ujawnić 7 faktów dotyczących siebie.
  • Nominować 10, które jego zdaniem na to zasługują.
  • Poinformować o tym fakcie autorów.

O mnie:
  1. Tak na prawdę mam 10 lat.
  2. Jestem wielką fanką One Direction, w sumie to Directioners i IM 5.
  3. Mam starszego brata (Sebastian)
  4. Bardzo lubię czytać książki i opowiadania na blogach.
  5. Nie wiem dlaczego ale boję się klaunów.
  6. Moim ulubionym kolorem jest limonka.
  7. Oprócz pisania uważam że nie mam żadnego talentu :(

Nominacje:
Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację!!! :*

9 komentarzy:

  1. Nalerzało ci się Gratulację!!!!

    Tina

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje a poza tym zostałaś nominowana do Libster Blog Awards przeze mnie!!! szczegóły na: http://kickandvioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, dzięki, dzięki!!!!!!!!!!!! *.*
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana na moich dwóch blogach do VERSATILE BLOGGER AWARD

    OdpowiedzUsuń