piątek, 26 lipca 2013

Horoskop Cz. 10 // TV♥TT♥

Horoskop
No siema! Jednak JUŻ odpoczęłam ! :D No i czas na horoskop.Od razu mówię,że odbyło się losowanie.Można to obejrzeć na filmiku.Żadnen moment nie został wycięty.
PS. Trochę mną trząsło więc nie dziwcie się jeśli są jakieś trząsy kamery i ,że tak krzywo pisałam xD
CZĘŚĆ 1:
CZĘŚĆ 2:
CZĘŚĆ 3:

PYTANIE : Kto dzięki Tobie by przyjechał do Polski ?
Wodnik: Lodovica Comello (Francesca)
 Ryby: Clara Alonso (Angie)
 Baran: Diego Dominiquez ( Diego )
Byk: Jorge Blanco ( León )
Bliźnięta: Pablo Espinoza ( Tomas ) 
 Rak: Xabiani Ponce De León ( Marco ) 
 Lew: Lucia Gil ( Lena ) 
 Panna: Candelaria Molfese ( Camila ) 
Waga: Mercedes Lambre ( Ludmiła ) 
Skorpion: Martina Stoessel ( Violetta ) 
Strzelec: Facundo Gambande ( Maxi )
 Koziorożec: Valeriana Baroni ( Lara )


Zapraszam do komentowania ;**


TheVilu // TheTini

16 komentarzy:

  1. Angie. Tak wgl. supcio że jesteś. A mogła byś zrobić jakiś quiz o Violce

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaa ! Dzięki mnie przyjedzie Leoś !!! Aaaaa !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jorge Blanco. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. mhm.... Pablo Espinoza :( czemu ja? :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ja mam pecha bo mama tego smego dnia urodziny co on 10 marca

      Usuń
  5. Tini Stoessel. jej napisałam jej nazwisko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ja mam szczęście ! Leoś :3
    Tiny Cande Castillo

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog!
    A mi wyszło: Lucia Gil ( no nie zabardzo zadowolona ;))
    http://violettadisneypoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Leon(jorge blanco) jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    OdpowiedzUsuń
  9. Pablo Espinosa (szkoda, że nie Jorge Blanco)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł z filmikiem ;)
    Jorge ♥ Yeah :D
    Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  11. JORGE BLANCO!!! ♥♥♥♥

    Supcio blog...

    Od dziś wasza czytelniczka

    Miki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Tini Stoessel !!!
    Super ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. maxi ale supcio

    OdpowiedzUsuń