wtorek, 23 lipca 2013

Do zobaczenia (już?) za tydzień!

Hej! Jadę dziś na wakacje. Co prawda samolot na Kretę jest jutro, ale ja jadę dziś do Krakowa do mojej cioci. Ona nie ma chyba tam internetu, ale jak będzie miała to dodam jakiś horoskop. Ale na rozdział nie liczcie. Wena mnie coś opuściła :(. Mam nadzieję, że do mnie wróci. Czytałam na blogu TheVilu // TheTini że potrzebuje odpoczynku bo cały czas robiła coś na komputerze dlatego nie wiem czy w tym tygodniu będzie coś dodawane na blogu. Jeju! Jak ja wytrzymam bez Was przez ten tydzień? Będę za Wami tęsknić!!!!! Muszę już iść... Papa :'( Aha... Zapomniałam jeszcze powiedzieć, że jak wrócę to pojawi się nowe opowiadanie mojego autorstwa...


2 komentarze:

  1. My też będziemy tęsknić. Jeżeli będziesz miała odrobinę czasu, zapraszam cię, do szczerego skomentowania pierwszego rozdziału, na moim blogu. :
    violetta-and-her-world.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I co ja mam robi przez tydzien? Mam czekac do sierpnia? Ty oszalalas? Nie zarcik jakos wytrzymam. Jak cos to pamietaj zawsze ci pomoge.

    OdpowiedzUsuń