sobota, 20 lipca 2013

Znalezione Filmy ! // TV♥TT♥

Aktorzy!
No siema! Dzisiaj filmiki z wygłupami aktorów oraz mój ulubiony moment w En Vivo Final ! ;D
No więc to będą filmiki w krótych Jorge,Samuel,Diego oraz Jerry w których się wygłupiali,że tak ujmę XD
Dwa z nich należą do „Glad You Came”,ponieważ tamtych poleconych przez Olivię nie mogłam znaleźć ,eh..;c No i oczywiście na koniec pocałunek na En Vivo Leonetty ! ♥
No więc najpierw „Glad You Came”


A tutaj „Gangnam Style ! „ xD




No i oczywiście pocałunek na En Vivo ! ;*


Zapraszam do oglądania i komentowania ;**

TheVilu // TheTini

4 komentarze:

  1. Jak znajde to napisze ci w kom. Bo teraz na zakupach jestem. MAMA nie chce mi nic kupic a sobie koupuje i kupuje nie Fair

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Heh nie tylko cb ja z moja BFF mamy taka zwałe. Oni chyba się upili czegoś xDjestem ciekawa co brali?

      Usuń
  3. O matko popłakałam się czego oni się naćpali :D i tak słodcy są :*

    OdpowiedzUsuń