poniedziałek, 15 lipca 2013

Wywiadzik // TV♥TT♥

Wywiad
No witam dzisiaj czas na chyba jakiś wywiadzik malutki,ponieważ nie mam pomysłów ;)
No to zaczynamy ! ; 3
A więc zadajecie mi 10/15 pytań w komentarzach do mnie oczywiście a ja w następnym poście na nie odpowiadam ; >
Malutki wzorek żeby było wam łatwiej : D ! :
Pytanie 1 :
Pytanie 2 :
Pytanie 3 :
I tak dalej..
Zbytnio jakiejś komplikacji nie ma,ale zawsze jakaś malutka pomoc jest J
No to ..To na tyle ;** Mam nadzieję,że wam się chociaż troszkę spodoba.

Zapraszam do pytania ;**


TheVilu // TheTini

2 komentarze:

  1. Nie wiem, czy to ma dotyczyć Twojego bloga, czy ogólnie Ciebie, więc zadam bardzo różne pytania. :
    Pytanie 1 : Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
    Pytanie 2 : Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się nied usunięciem tego bloga? Jeśli tak, to co było tego powodem.
    Pytanie 3 : Co sprawia, że czujesz się szczęśliwa?
    Tak, mam tylko trzy pytania. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym, żebyście obie tu zostały na stałe ;)
    A to pytania:
    Pytanie 1 : Dlaczego postanowiłaś prowadzić blogi?
    Pytanie 2 : Co sprawia ci największą radość w blogowaniu?
    Pytanie 3 : Dlaczego chciałabyś zostać na tym blogu na stałe?
    Pytanie 4 : Twoja ulubiona piosenka z "Violetty" lub "Violetty2" to..?
    Pytanie 5 : Jaka jest twoja ulubiona postać z "Violetty" lub "Violetty2" ?
    Więcej nic mi do głowy nie przychodzi xd

    OdpowiedzUsuń