czwartek, 11 lipca 2013

Leonetta vs Dieletta

Hola;-);-);-)
Teraz coś w stylu pojedynku według mnie.
Kogo wolicie:
-Leonette ?
Czy?
-Dielette?

Ja wole Leonette.
Według mnie Leon czuje coś do Violki a ona do niego i chyba do siebie wrucą.
W ostatnich odcinkach pierwszej połowy 2 sezonu widać że Leon czuje coś do Lary i Voletty. Tak samo widać że Violi dalej zależy na Leonie tak jak i na Diego.
Kolejne Pytanie kto jest bardziej odopwiedni dla Diego:
Violetta?
Czy
Lara?
Według mnie Lara. Czemu? Bo Diego jest twardy tak jak i Lara i według mnie pasują do siebie. Vilu jest za delikatna na Diego. A po za tym on zniszczył związek Leonetty. Może i ją kocha ale nie powinien niszczyć jej związku. Powinien się o nią starać. Dabać,chronić a nie niszyć jej związek.

Pytanko. Kto jest bardziej odpowiedni dla Leosia:
Vilu czy Lara?
Według mnie Violetta chociasz Lara też do niego pasuje. Ale on nie widzi że zranił siebie i Vilu. Przcież on chciał być z Vilu. Mówił że ją kocha i jej nie zrani. Ale kiedy ich miłość znikła? Przeciesz to widać że oni coś do siebie czują. Niby nie chciał jej zranić ale zerwał z nią 2 razy. A Lara no pasują do siebie troche ale według mnie ich miłość nie jest taka prawdziwa jak Leonetty w 1 sezonie.

Lubie te 4 postacie ale jednak kocham Leonette i Diare. Mam nadzieje że Leonetta się zejdzie i Diara się w sobie zakocha.

A jakie jest wsze zdanie?
Którą pare wolicie?

9 komentarzy:

  1. Ja bym chciała żeby Diego był z Ludmiłą a Leon... Cóż tu jest mi obojętne czy będzie z Violettą czy z Larą ponieważ obie dziewczyny lubię równie mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tak jak ty Diego nie pasuje do Violi LEon i Violetta czują coś do siebie i to nie zniknie z dnia na dzień a Diego i Lara nie jest to taki zły pomysł Tylko niech nie mieszają się w związek Leonetty

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie Lara nie pasuje do Diego

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez obrazy, ale musisz sie troche pouczyć ortografii...

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bym wolala by byla Diara zamiast Leonary

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem powinna być Leonetta :3 ponieważ oboje coś do siebie czują. Kochają się i to jest najważniejsze :3 a co do Diega, niech będzie z Ludmi-Larą. A ta cała Lara, też ponoć będzie w zmowie z Ludmiłą&Diegiem w 2 sezonie, ale potem Leonetta zrozumie swoje błędy i od 67 odcinka, drugiego sezonu znowu będą parą, od tego odcinka będzie też baardzo dużo pocałunków Leonetty :333
    INFO POTWIERDZONE

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam nie lubie Violetty ( oczywiście jako bohaterki ) i najlepiej jakby z nikim nie była. Kurde no bez przesady na początku byłam za Leonettą ale lubie Lare i fajnie wygląda z Leonem wkońcu przeciwieństwa się przyciągają nie ?? :D Dla mnie Violka to taka panienka z bogatej rodziny niby taka och i ach a naprawde to taka żmija niby zgrywa takie niewiniątko tak niby kocha Leosia a sie całuje z Diegiem nie lubie takich ludzi. np macie taka Ludmiłe niby to ona jest ta zła ale przecież wszyscy ją znaja wiedzą że ona taka jest. po prostu Ludmiła to superstar XD i tyle jest najlepsza :P
    Ja tam na razie mam fobie na parę : Lara + Federico XD :P ale jak miałabym wybierać to bym wybrała Leonare zamiast Leonetty :D a Violetta niech będzie sama i tyle !! :D
    Lararico rządzi <333 ( lara + Federico = Lararico XD )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diego'em nie wiem jak sie to odmienia XD no ale wiecie o co mi chodzi :D

      Usuń