środa, 17 lipca 2013

Rozdział XXI / Teraz mi wierzysz?

Hej! Trochę jestem w tyle z rozdziałami dlatego dziś pojawi się jakiś. Jak dobrze pójdzie to napisze dziś kolejny (ale jak już coś to o 19-22). No i możliwe że jutro pojawi się 22, ale jeżeli dziś nie będzie oprócz tego żadnego to jutro na pewno rozdział się pojawi.
_________________________________________________________________________________

Violetta
Ja i Andres nareszcie znaleźliśmy pendriv'a. Jak on mógł zapomnieć dać go Leonowi? Gdy szukaliśmy jego plecaka powiedział mi, że cały wczorajszy dzień spędził z nim. No, ale Andres to Andres. Z nim wszystko jest możliwe. W tej chwili szukamy Leona.
-Violetta! Tam jest Leon! - powiedział mój towarzysz.
-Gdzie?
-Tam - wskazał palcem na Leona stojącego obok szafek - Cześć Le...!
-Andres cicho! Teraz nie może nas zobaczyć.
-Ale przecież już nas widział...
-Eh... Nie ważne. Wiesz co masz mu powiedzieć?
-Tak. Nie. Chyba.
-Powiedz, że masz pendriv'a ode mnie i żeby wziął go i obejrzał pierwsze nagranie.
-Ok. To idę.

Leon
Wyciągałem ze swojej szafki zeszyt, który był mi potrzebny na zajęcia z Angie. W pewnym momencie podszedł do mnie Andres.
-Hej! O co chodzi? - zapytałem.
-Masz pendriv'a ode mnie i żeby wziął go i obejrzał pierwsze nagranie - zobaczyłem, że Violetta robi face plan.
-Co???
-Masz to i obejrzyj pierwsze nagranie.
I sobie poszedł. Ciekawe o co mu chodziło. I co miała z tym wspólnego Violetta??

Po lekcjach w domu Leona...

Leon
Skończyły się lekcję, a ja jestem w domu. Bardzo ciekawiło mnie to co Andres mi przekazał dlatego pierwszą rzeczą jaką zrobiłem było włączenie komputera i obejrzenie tego nagrania. Kliknąłem odtwórz. I co słyszałem?
-Nasz plan wypalił - powiedziała Ludmiła. 
-To była bułka z masłem. Leon jest teraz zły na Viole i nie chce z nią rozmawiać - mówił Diego.
-Violetcie potrzebny jest teraz ktoś kto ją pocieszy, a Leonowi ktoś kto go wysłucha.
-Nie sądziłem, że kiedyś to powiem ale: Dobrze mi się z tobą współpracowało.
-I wzajemnie!
Później jeszcze zauważyłem w tym nagraniu Viole.
-Teraz mi wierzysz? - mówiła.
I co ja mam zrobić?

Cami
Razem z Fran poszłam po lekcjach do Restó Bend'u. Ostatnią lekcję miałyśmy z Gregorio. Miał dziś wyjątkowo zły humor dlatego dał nam niezły wycisk.
Usiadłyśmy przy jednym ze stolików i wzięłyśmy menu do rąk.
-Na co masz ochotę? - zapytała mnie Francesca.
-Hmmm... Na koktajl brzoskwiniowo-truskawkowy, a ty?
-Ja bym się napiła... - zaczęła moja przyjaciółka.
-Francesca możesz na chwilę przyjść?! - krzyczał Luca dzięki czemu przerwał naszą rozmowę.
-Za chwilę! - odpowiedziała.
-To bardzo ważne!!!!
-Eh... Przepraszam cie Cami. Zaraz przyjdę.
-Spoko. Poczekam....


Jakieś 5 minut później....


Zobaczyłam, że Fran idzie w moim kierunku. Była cała zapłakana. Co Luca jej zrobił? Myślałam, że stosunki między nimi się poprawiły.
-Co się stało? - zapytałam gdy Fran już usiadł.
-Bo moi rodzice dzwonili - mówiła pociągając nos.
-I co?
-Muszę jechać do Włoch.
-To wspaniale! Przecież nie raz mówiłaś mi, że tęsknisz za rodziną. Takie odwiedziny dobrze ci zrobią.
-Cami ty nie rozumiesz. Jadę z Lucą do Włoch na zawsze.
-Co? A... Ale dlaczego?
-Mają problemy finansowe. Nie stać ich żebym chodziła do Studio On Beta ani na utrzymanie nas w Argentynie.
Nie mogłam nic powiedzieć bo tak samo jak Fran zaczęłam płakać i ją przytuliłam.

Leon
Postanowiłem zadzwonić do Violetty.
-Cześć Violu - powiedziałem.
-Leon to ty? - zapytała z nadzieją w głosie.
-Tak to ja. Obejrzałem ten filmik. Ale po co mi go dałaś?
-Bo myślałam, że należy im się jakaś zemsta i ten... No... Nie ważne.
-Co ten no?
-Myślałam, że znowu będziemy razem... - wyszeptała. - A chcesz znać mój plan?
-Tak... Tak... Oczywiście - dobrze, że zmieniła temat bo kompletnie nie wiedziałem co powiedzieć.
-No to słuchaj....
________________________________________________________________________________

13 komentarzy = NAJWCZEŚNIEJ nowy rozdział!

40 komentarzy:

  1. Hahahah. Jestem ciekawa tego ich planu.^^
    Super rozdział ;D
    Szybko dawaj nexta! :*
    Pozdrawiam
    C.Verdas♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. chce next rozdziała i to szybko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tylko mogłabym zwrócić uwagę na " face PLAN ". To jest " face palm. " . Bardzo mnie to gryzie. :p
    Viola i Leon mają plan.... Hihi. Wredni oni. ^^
    Rozdział CuUdo, aczkolwiek Francesca NIE MA PRAWA WYJECHAĆ.
    Oddaj Nexta *-*

    Ciao,
    Velvet .xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam że tak napisałam ale wtedy myślałam o tym jaki Violetta miałaby plan

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. u mnie 3 rozdział http://tylkoleonetta.blogspot.com/

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  6. super czekam na next jesem ciekawa tego planu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  7. ale Leonetta ma wrócić bo jak nie to... dowiem się gdzie mieszkasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  8. niech Leonetta wróci rozdział super jak zawsze zparaszam do mnie jest 3 rozdział http://tylkoleonetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super rozdział tak samo jak twój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Super czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rozdział !!!
    Kiedy next ???

    Pozdrawiam
    Alcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemu w poprzednim opowiadaniu napisałaś mój pomysł jeśli chodzi o NAXI i nie napisałaś że.on jest mój? A jak ktoś nie wieży to niech zobaczy mój komentarz dwa opowiadania wcześnien

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę dodaj kolejny ostatnio o 2 w nocy sprawdzalam czy dodalas nowy rozdział i nic. proszę

    OdpowiedzUsuń
  14. Szybko dawaj nowy, bo nie wytrzymam...~~Olinka

    OdpowiedzUsuń
  15. horoskop*.* leon vs marco ^^ a rozdział boooski ~~Ollcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Halo? Miałbyć 18, a jest 12 następnego miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak zauważyłam ale już pisałam notke o tym że opowiadania tego prZez długi czas nie będę pisać

    OdpowiedzUsuń
  18. mają plan :D ale oni niegrzeczni XD

    OdpowiedzUsuń
  19. SUPER ROZDZIAŁ CZEKAM NA KOLEJNY !!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy dodasz kolejny!?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  21. napisz nexst bo jak nie to ja załoze bloga i bede sama pisała

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy następny?!!!!!!!!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  23. ja pierdziulam te opowiadania są zajefajne prze cie kiedy następny bo nie mogę się doczekać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PS. oby jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  24. Czemu tomas odeszedł on był naj leszy i fajnie że diego wraca xddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

    OdpowiedzUsuń