czwartek, 11 lipca 2013

Naxi vs Caxi

Witajcie moi podani xD Nie no serio to Hola;-);-);-)

Ale przejdźmy do rzeczy.
Ten post jest poświęcony Naxi i Caxi.

Jak widzicie w drugiej połowie 1 sezonu Violetty, Maxi i Naty poczują coś do siebie;-);-);-).
Szczerze to bardzo lubie Naxi ale wole Caxi. Według mnie jakoś tak w czasie zerwania Leonetty na początku drugiego sezonu Cami poczuje coś do Maxiego. Jedno mnie ciekawi czemu Naty będzie zadrosna. Coś mi się zdaje że zerwali z powodu Ludmi.

A jakie jest wasze zdanie?
Kogo wolicie?
Kto bardziej pasuje do Maxiego?
Czy Cami powinna dać szanse Broadwey w drugim sezonie?

31 komentarzy:

  1. NAXI <3 A to że Maxi i Cami się pocałują raz w 2 sezonie to nic nie znaczy. Ja mam najkę w Argentynie i powiedziała mi że potem Maxi zerwie z Cami bo będą chcieli być przyjaciółmi ale Maxi narazie nie bedzie z Naty bo Nata będzie się przyjaźnić z tą głupią Ludmiłą ale.potem Maxi będzie z Naty

    OdpowiedzUsuń
  2. No to Twoja najka źle ci powiedziała. Jeszcze nie było takiego odc. Caxi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był tak odc bo Maxi i Cami zdecydowali że chcą być przyjaciółmi

      Usuń
  3. Caxi!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. NAXI NAXI NAXI NAXI NAXI NAXI NAXI NAXI NAXI NAXI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naxi!!!!!!!!Kocham.Maxiego.i.Nati.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Potym pocałunku powiedzieli sobie że nie nie czuli nie ze zostaną przyjaciółmi ! I nie zostana parą nawet na 1 odcinek :D Caxi będzie tylko przez 6 odc ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.candeifacupl.blogspot.com i http://www.camila-i-maxi-caxi.blogspot.com Serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. NAXI jes lepsze i już a tak wogle to Camiila nic ie poczuje do Maxiego a on do niej i w drugim sezonie violetta2 będą razen

    OdpowiedzUsuń
  9. Caxi!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  10. A wy wolicie Naxi bo jest w serialu, a Caxi była tylko przez chwilę w jednym odcinku ;c tak naprawdę to Camila bardziej pasuje do Max'iego niż Naty, ale to tylko moje zdanie <3

    OdpowiedzUsuń