środa, 31 lipca 2013

Dużo, dużo spraw, a w tym horoskop cz. 11

Cześć moi kochani!!! Już wróciłam z wakacji. Tęskniliście za mną? Po co ja się pytam? Przecież dobrze wiem, że nie :(

HOROSKOP CZ. 11
Gdzie poznasz Maxiego?
Wodnik: W wesołym miasteczku
Ryby: W Stud!o 21
Baran: Na wakacjach
Byk: W Restó Bend'zie
Bliźnięta: W parku
Rak: Koło jeziora
Lew: W teatrze
Panna: W twojej ulubionej pizzerii
Waga: W kinie
Skorpion: Na imprezie
Strzelec: Na obozie tanecznym
Koziorożec: W autobusie

INFORMACJE
*Żeby wynagrodzić Wam ten tydzień nieobecności jutro i pojutrze będę dodawała jak najwięcej wpisów i różne niespodzianki. TheVilu // TheTini jeśli chcesz się przyłączyć do tych niespodzianek to napisz na mój e-mail.
*Dziś założyłam Ask.fm tego bloga. Tu macie link <klik> Śmiało pytajcie!
*Pracuje nad moim nowym opowiadaniem. Najpóźniej pojawi się w niedzielę.
*Anonim, który wymyślił tytuł "Ta historia zaczyna się w sercu" niech napisze w komentarzu z kim chce mieć kolaż.


No i to chyba tyle! Dobrej nocy moi mili ;)

3 komentarze:

  1. Nawzajem koffana. Mi ciebie brakowało. Zresztą miałam problemy z internetem bo mamy kafejke internetową podłonczoną do nas i trudno było mi dostać się do netu. Jak coś ci potrzeba. Jakiś info lub pomysłów to pisz mi na email albo u mnie na blogu. Zawsze suże pomocą bo brakuje mi was. A tak wgl. To w Stud!o 21 Jupillla!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. W Stud!o, ciekawe co ja tam będe robić xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Chce kolaż z Naxi

    OdpowiedzUsuń