czwartek, 11 lipca 2013

Witajcie Drodzy Czytelnicy

Witam was wszystkich. Jestem tu nowa i będę tu na okres próbny. Mam nadzieje że mi i reszcie  dziewczyn którym się udało zostaniemy z wami na stałe. Postaram się dziś dodać mój  wywiad z Marty Petrucci moją przyjaciółka (niesamowitą  nastolatką która występowała w serialu Violetta 2.)  
Coś o mnie:
*Nazywam się Oliwia
*Nie mam na nazwisko Molfese
*Mam 13 lat
*Nie mam swojego pupilka
*Ide do 1 gimnazjum
*Uwielbiam pisać blogi
*Kocham seriale takie jak:Violetta, TdA, Moja Niania jest Wampirem, Victoria


5 komentarzy:

  1. Hej to ja tina życzę ci powodzenia też chciałam coś takiego napisać ale niewiem czemu jeszcze nie dostałam dodana do współtwórców

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam Ci zaproszenie do załogi bloga. A patrzyłaś na e-mail?

      Usuń
    2. Tak co chwile patrze na e-mail i niemam nic nowego

      Usuń
    3. Może zaraz przyjdzie;-);-)

      Usuń
    4. A na jaki e-mail patrzysz?

      Usuń