piątek, 5 lipca 2013

Libster Blog

Cześć!

Znowu mianowano mnie do takiej jakby "nagrody" dla blogerów. Bardzo za to dziękuję Mary sia i Martina Brewer. Tym razem jest to rodzaj wywiadu. Polega to na tym:
Libster blog to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób (informuje je o tym na ich blogu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. 

Pytania do mnie od Mary sia:
1. Co śniło ci się ostatniej nocy?
Śniło mi się, że ciasteczkowy potwór gonił mnie i krzyczał "Zjedz ciasteczka! Ciasteczka dają szczęście!" Wiem. Specyficzne te moje sny.

2. Czy masz chłopaka/dziewczynę?
Obecnie nie mam. Nie wiem czy to dobrze czy źle, ale taka prawda.

3. Jaką masz średnią na koniec roku?
W czerwcu skończyłam 3 klasę podstawówki, a średnia jest wystawiana dopiero od 4.

4. Czy masz najlepszą przyjaciółkę/przyjaciela?
Mam najlepszą przyjaciółkę. Ma na imię Julka, a najlepszego przyjaciela to raczej nie.

5. Chcesz założyć następnego bloga, jeśli tak to o czym?
To miała być w sumie niespodzianka dla moich czytelników, ale skoro pojawiło się takie pytanie to trochę ujawnię. Na początku sierpnia zamierzam założyć nowy blog na, którym będę pisać nowe opowiadanie. Pojawią się w nim niektórzy bohaterowie z "Violetty" ale tym razem już jako Jorge, Martina i inni...  A o czym będzie to się dowiecie gdy wrócę z wakacji.

6. Jaka jest twoja ulubiona książka?
"Pięcioro dzieci i coś" i jeszcze "Tajemniczy ogród".

7. Jaka jest twoja ulubiona piosenkarka/piosenkarz?
Ulubiona piosenkarka to Adele i Demi Lovato, a ulubiony piosenkarz to James Arthur.

8. Czego najbardziej się boisz?
Klaunów. Nie pytajcie dlaczego bo sama nie wiem. W każdym bądź razie przerażają mnie.

9. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
Naleśniki z nutellą. Uwielbiam ję!

10. Co zabrałabyś/-byś na bezludną wyspę?
Telefon, rodzinę, moją najlepszą przyjaciółkę, słuchawki i internet.

11. Jaka jest twoja ulubiona gra na telefon ?
"Skeyter Boy" (Nie wiem czy dobrze napisałam)

Pytania do mnie od Martina Brewer:
1) Ulubiony zwierzak?
Pies.

2) Ulubiona potrawa?
Tak jak już mówiłam, a raczej pisałam naleśniki z nutellą.

3) Najpiękniejsze miejsce na świecie?
Jak dla mnie są dwa. Jedno to London Bridge czyli most w Londynie, a drugie miejsce to taki jakby mini parka. Dużo czasu spędzam tak z moją przyjaciółką i jak jest mi smutno to często tam chodzę. 

4) Najgorsza praca jaką ci przyszło wykonać?
Hmmm... W sumie to sama nie wiem. 

5) Ulubiony film?
Jest ich trochę, ale postaram się wymienić kilka z nich: "PS. Kocham Cię" "Monte Carlo" i "Liceum Avalon".

6) Czego poisz się najbardziej?
Tak jak już wspominałam klaunów. I nie śmiać się ze mnie! 

7) O czym właśnie marzysz?
Marzę o tym żeby moi czytelnicy byli zadowoleni z mojej pracy, a szczególnie z opowiadania jakie piszę.

8) Dlaczego prowadzisz bloga?
Teraz to się rozpiszę... A więc może zacznę od tego, że jego początek był tak na prawdę przypadkowy. Nudziło mi się dlatego wzięłam laptopa i zaczęłam zakładać bloga. Później napisałam notkę "Hej" a jeszcze później "Ciekawostki o Jorge Blanco". No i właśnie w tym drugim wpisie pojawiły się komentarze. Ja gdy je zobaczyłam poczułam ciepło w sercu. Zrozumiałam wtedy że chcę pisać bloga. Z czasem pojawiało się coraz więcej komentarzy, a ja poczułam jakby ktoś wreszcie mnie docenił. Teraz piszę bloga po to żeby poczuć się potrzebna.

9) Dzieci to... dokończ zdanie.
Dzieci  to słodkie, małe osóbki. :)

10) Jaki jest twój charakter?
Z tego co wiem moi znajomi uważają mnie za: szaloną, przyjazną, zabawną, dziwną i czasami chamską osobę.

11) Co w sobie lubisz najbardziej? 
Jeśli chodzi o wygląd to oczy, a jeżeli chodzi o charakter to to, że dobrze przyjmuję krytykę.



Pytania, które ja zadaję:


  1. Jaki jest Twój ulubiony zespół?
  2. Jak masz naprawdę na imię?
  3. Umiesz grać na jakimś instrumencie?
  4. Czy ktoś z Twoich znajomych lub z Twojej rodziny wie, że prowadzisz bloga?
  5. Jaką postać najbardziej lubisz z serialu "Violetta"?
  6. Jaki jest Twój ulubiony film?
  7. Co Ci się najbardziej podoba na swoim blogu?
  8. Jak opisałabyś siebie w trzech słowach?
  9. Ile miałaś lat gdy dowiedziałaś się prawdy o Świętym Mikołaju?
  10. Jaka jest Twoja ulubiona kreskówka?
  11. Dlaczego prowadzisz bloga?

A to są osoby które będą musiały odpowiedzieć na pytania:
  1. The Vilu / The Tini
  2. Velvet
  3. Karolina K
  4. martusia714
  5. Miśka
  6. livcia6058
  7. Ciasteczko ;pp
  8. Teddy
  9. Clarie
  10. Leon TDA (Bo Julias999 była ostatnim razem)
  11. Wilczur 

 

No to tyle! Papa kochani :*

7 komentarzy:

  1. Gratuluję zapraszam do mnie
    vilu-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Awards na moim blogu;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy będzie kolejny rozdział opowiadania ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuleuję.

    Zapraszam: http://leonetta-mystory.blogspot.com/

    Miśqa

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe :)
    Dobrze, że Ciebie nominowałam, ponieważ masz niesamowitego bloga!!!
    Ten sen mnie rozwalił :D
    I ja też boję się klaunów, one są straszne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za nominacje!
    Tylko jedno pytanko którego mojego bloga? nominujesz?
    jorge-martia.blogspot.com/ czy story-martina.blogspot.com/ ?

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie także zostałaś nominowana :) Gratulacje! violettas-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń