czwartek, 18 lipca 2013

Żegnam was

Chciałam bym się z wami porzegnać. Ponieważ od jutra nie będę pisać tu na blogu. Chce wam też podzienkować za wasze kometarze i za to że czytaliście te moje posty. Zapraszam serdecznie na moje inne blogi. Być może kiedyś uda mi się być w załoce jakiegoś bloga. Jak widać nie było mi pisane zostać tu z wami. Miomo że przegrałam to mam nadzieje że to nie znaczy że jestem do bani czy coś. I moje ostatnie słowa:Bardzo wam dziękuje i mam nadziej że porzegnacie się ze mną w tym poście:'(:'(:'(:'(

21 komentarzy:

  1. Zaraz się poryczę... Będę tęsknić :-S zapraszam do mnie :( http://my--story--leonetta.blogspot.com
    Powodzenia w prowadzeniu innych blogów :-/ to pa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę tęsknić:'(
    Szkoda, nienawidzę się żegnać:-(
    To jest takie smutne D:
    Twoje posty były tak samo dobre jak The Vilu♥// The Tini♥
    Będę tęsknić♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę tęsknić :'(
    Wielka szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  4. No trudno ja też tęsknić kochane:-(:-(:-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie będziesz już pisała :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę mi szkoda, ale ostateczny głos nie należał do mnie :( Wspaniale mi się z Tobą współpracowało. Mam nadzieję, że się na mnie nie gniewasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie na co mam się gniewać.Karzdy miał prawo wyboru a ja nic do tego nie miałam. Owszem jest mi troche smutno ale jak już pisałam może nie jestem gotowa albo powinam się jeszcze bardziej starać.

      Usuń
  7. Przykro mi...przyzwyczaiłam się że codziennie patrzę czy napisałaś . Będę tęsknić. Ale jakbyś jednak mogła wrócić to wracaj ja będę z tobą zawszę.:'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś to zapraszam na:
      http://violetta-new-store.blogspot.com/
      Jest to mój blog i zapraszam na niego może będę dodawała jakieś info czy coś

      Usuń
  8. Szkoda że nie zostajesz :(((
    Zapraszam do mnie
    http://mystoryaboutleonetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem mi też szkoda. Ale to nie ja głosowałam. Jedno mbie dziwi jakim cudem było z 81 głosów jak chyba tyle osób nie czyta tego bloga? No dobra ale mi nic do tego. Ja też zapraszam do mnie ;-);-)

      Usuń
  9. NIE!!!! NIE MOZESZ TEGO ZROBIĆ! Błagam! Zostań... :-( poryczę się!!!
    Adios i niech Ci się wiedzie... Vielet :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejjj ja tu będę ale w komentarzach. Ja musze odejś bo przegrałam i chce być uczciwa. A po za tym zawsze możesz pisać mi w kom. Na moim blogu ;-):-(:-(:-(

      Usuń
    2. Dzięki, Jesteś spoko... LECĘ NA TWEGO BLOGA! ADIOS!
      Vielet <3

      Usuń
  10. Dlaczego sie żegnasz? Twój blog byl wspaniały. Tylko szkoda że go kończysz. Ale pamiętaj nie poddawaj sie nigdy tego nie rób. Tacy ludzie okazuja sie tchórzami a ty nim chyba nie jesteś? Nie przestawaj pisac blogu jeżeli to dla ciebie ważne

    OdpowiedzUsuń
  11. PS. Nigdy nie ma sysuacji bez wyjścia pamiętaj o tym zawsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie mój blog ja tu byłam na próbe. A jeżeli chodzi ci o mojego bloga to pisze go dalej i właśnie pisze rodział 6

      Usuń
  12. się poryczę nie przestawaj pisać błagam zawsze będę twoją fanką pisz dalej masz talent czyta cię tyle ludzi nie przestawaj proszę czy ktoś powiedział że nie lubi twojego bloga czy że są tam nudne rzeczy nikt nawet jak przestaniesz pisać tego bloga to nikt cię nie zapomni każdy jest twoim fanem pamiętaj idź za głosem serca
    żegnaj

    twoja wierna fanka julia
    i jeszcze raz żegnaj

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja placzeeee papa szkoda :'( :'( :'( :'( :'(

    OdpowiedzUsuń