poniedziałek, 15 lipca 2013

Odpowiedzi "Wywiadowe" // TV♥TT♥

Pytania !
No wiitammm…Ostatnio był post o wywiadzie ze mną,no to teraz pytania na które muszę odpowiedzieć ;D
Pytania zadane przez TINISTAS POLONIA:
Pytanie 1 : Dlaczego postanowiłaś prowadzić blogi?
Pytanie 2 : Co sprawia ci największą radość w blogowaniu? 

Pytanie 3 : Dlaczego chciałabyś zostać na tym blogu na stałe?

Pytanie 4 : Twoja ulubiona piosenka z "Violetty" lub "Violetty2" to..?
Pytanie 5 : Jaka jest twoja ulubiona postać z "Violetty" lub "Violetty2" ? 
A to moje odpowiedzi na te pytania ; 3:
1.Dlaczego?Hmm..Dlatego bo miałam mnóstwo inspiracji,pomysłów a ja nie lubię kiedy coś zostaje mi tylko w głowie :P
2.To,że mogę dzielić się moją fantazją z czytelnikami no i w ogóle : )
3.Dlaczego?Hmm…Dlatego ,ponieważ chcę pomóc Pyśce.Nie żebym mówiła,że ona nie daje sobie rady czy coś. Ale chodzi mi to ,że wiadomo we współpracy zawsze łatwiej :D
4. Z „Violetty” to Voy Por Ti a z „Violetty 2” to Nuestro Camino,lecz na drugim miejscu znajduje sie Codigo Amistad ;D
5.Ulubiona postać z „Violetty” to León a z „Violetty 2” To Violetta
Pytania zadane przez KORNELIA80
Pytanie 1 : Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Pytanie 2 : Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się nad usunięciem tego bloga? Jeśli tak, to co było tego powodem.

Pytanie 3 : Co sprawia, że czujesz się szczęśliwa?
A to moje odpowiedzi na te pytania ; 3:
1.Jak..Hm..Założyłam po prostu bloga , bo dużo rzeczy mnie zainspirowało no i tak jakoś się zaczęło :D
2.Zapewne chodzi ci właśnie o tego bloga? No to…Nigdy się nad tym zastanawiałam ,ponieważ nawet nie mam takiego zamiaru..Współpraca to podstawa wraz z szczerością,trzeba być dobrym dla każdego :*
3. Co sprawia? Hm..Na pewno muzyka i taniec,ale również po prostu śmiech :> Oraz wiele..wiele..innych :D

NO I JAK WAM SIĘ PODOBAŁO ?! ; D



Zapraszam do czytania ;**


TheVilu // TheTini

4 komentarze:

  1. Bardzo. xD
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;D
    Nuestro Camino <3
    Fajnie, że odpowiedziałaś na moje pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ! zapraszam do mnie :P komentujcie http://violetta-y-first-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń