piątek, 19 lipca 2013

Horoskop cz. 9 + Przeprosiny

Jaka trójka z obsady Violetty stanie się twoimi najlepszymi przyjaciółmi?:
Wodnik: Napo, Lara i Fran
Ryby: Luca, Andres i Diego
Baran: Andres, Lena i Cami
Byk: Braco, Marco i Thomas
Bliźnięta: Lena, Emma i Naty
Rak: Ludmiła, Luca i Maxi
Lew: Leon, Federico i Laura
Panna: Andrea, Broduey i Violetta
Waga: Diego, Maxi i Francesca
Skorpion: Braco, Cami i Fran
Strzelec: Naty, Maxi i Broduey
Koziorożec: Laura, Andrea i Lena

LOSOWAŁAM WIĘC JEST FAIR!!!!

Chcę Was przeprosić za to, że nie dodałam wczoraj rozdziału chociaż obiecałam. Miałam plan dodać go wieczorem, ale sprawy się skomplikowały. Moi rodzice się pokłócili. Mama już zaczęła się pakować. Dobrze, że ja, mój brat i tata ją zatrzymaliśmy. Teraz niby wszystko jest ok, ale w domu trochę niezręcznie. No mam nadzieję, że to chwilowe. Dobrze, że mnie wczoraj nie widzieliście. Byłam cała zapłakana! :( :( :'( Masakra! Teraz też się trochę martwię, ale próbuję mieć tylko optymistyczne myśli. Do ok. Koniec już o moich problemach. Życzę Wam słodkich snów bo na pewno idziecie teraz spać skoro jest 21:30 ;). Aha! Zapomniałabym powiedzieć tz. napisać: Jutro powinien pojawić się rozdział, ale nic nie obiecuję, żeby później nie było. Bo mam remont w domu. Podłogę mi jutro będą wyrywać! Na czym ja jutro będę chodzić?! o.O Hahaha. Teraz to mam huśtawkę nastroju. Nie wiem czy być szczęśliwa czy smutna?

6 komentarzy:

  1. Leosiek♥ Feduś♥ i Tam gdzie Laura powinno być Lara.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Andres,Broduey i violetta moi niektórzy znajomi są podobni do nich więc morze już ich spotkałam ;) Ps.Umie było kiedyś podobnie jeszcze kiedyś będziecie sie z tego śmiać tak jak ja i moja mama że ona chciała się wyprowadzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoczko i wiem mam identycznie. Moja mama cały czas sie pakuje i ma zamiar sie wyprowadzic od jakis 7 lat od mojego ojczyma a bmojego brata ojaca xD rozumiem kochnienka
    Jeżeli się kochaja to wszystkobsie ulozy. U mnie przz 6,5 lat był koszmra a teraz jest idealnie nawet ojczym jest dla mnie mily i czesto sie wyglupiamy. Ja ojca stracilam w wieku 3 lat i tak ci zadroszcze bo masz rodzine. Bo od strony ojca maja mnie gdzies. Od matki tak samo a od ojczyma no wlasnie on ma tylko koszmarna matke.

    OdpowiedzUsuń
  4. Luca Andres i Diego??
    W takim razie co mnie czeka w gimnazjum nowym? Bez moich przyjaciół. Jak będzie tam taki Andres to zgłupieje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam Andra, Laura i Lena. Pozatym wiem jak sie czujesz. Moi rodzice kloca sie codziennie, a jak nie ma mojego taty mama wyrzywa sie na mnie. Mowi tez prawie codziennie ze sie rozwodzi i niech tata jedzie do swojej mamusi na piwko... :'(

    OdpowiedzUsuń