czwartek, 11 lipca 2013

TheVilu♥ // TheTini♥ // O Mnie.

O mnie.
No  witam was ! ;D
Tutaj TheVilu♥ // TheTini♥ się kłania jak się domyślacie xD
Postanowiłam napisać taką krótką notkę byście mogli troszku lepiej mnie poznać ;D
No to przechodzę do rzeczy ^^:
Moje imię; Kaja
Zainteresowania: Archeologia,muzyka,taniec,historia,pisanie.
Króciutka notka:
„Kocham śpiewać oraz pisać piosenki jak i również pisać blogi.Uczę się języka hiszpańskiego oraz mitologii greckiej.Mam wielkie planu co do Archeologii oraz muzyki.Zawsze ktoś potrafi podnieść mnie na duchu.Co prawda mam mało przyjaciół.A nawet zero..Ale to pomaga mi tylko stawać się samodzielnym,szczególnie w decyzjach życiowych.Co prawda mam ciężki charakter..I podziwiam ludzi którzy go znoszą.Zawsze staram się pomagać tak jak mogę i przede wszystkim pocieszać ludzi.Nienawidzę gdy ktoś jest smutny.”
No to chyba na tyle co byście chcieli wiedzieć..Jak byście jeszcze bardziej mnie poznać,zawsze możecie popytać na asku ;D

W NASTĘPNEJ NOTCE POSTARAM SIĘ DODAĆ KATEGORIE POSTÓW KTÓRE BĘDĘ PUBLIKOWAĆ,CZYLI JAKIE QUIZY,ZABAWY ITD.
Mam nadzieję,że jakoś ze mną wytrzymacie ,no to pozdrawiam ;** <3

3 komentarze:

  1. ja wytrzymam kochana :) powadzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujee ;D Tobie również życzę powodzenia :)

      Usuń
    2. Mam nadzieje że naszej trujce sie uda mi sie tak nudzi że dodałam tyle postów dzisiaj.

      Usuń