piątek, 19 lipca 2013

Dziękuje i informuję // TV♥TT♥

Informacja !

No wiitammm…Ostatnio była ankieta i głosowaliście na tego który ma zostać..no więc…zostaję Ja.Chociaż bardzo mi przykro ,że Olivia odpadła – Widać ,że bardzo jej zależało..No ale teraz najważniejsze.Nie wiem kto na mnie głosował i nawet jakim cudem,skoro zamieściłam tylko trzy czy cztery posty które moim zdaniem nie były zbyt ciekawe,no ale dziękuje.Widać,że mogę zawsze liczyć na innych bloggerów bądź czytelniczki J
No i teraz również podziękowanie dla Olivi…No kochana..Bardzo Ci dziękuje za to,że nie obwiniasz mnie za to,że odpadłaś czy coś.Normalnie bardzo ci jestem za to wdzięczna.Każdy pewnie już bo robił bo by uznał ,że jestem idiotką i tak dalej..No ale przede wszystkim nie ty ! Jesteś wielka,dziękuje !
No i również bardzo dziękuje moim czytelnikom jak i innym bloggerkom.Wasze opinie naprawdę podnoszą na duchu J
I teraz informacja o postach..Co byście chcieli bym pisała? Bo ja sama nie mam zbytnio pomysłów a sami zauważyliście,że mam mało czasu na myślenie bo koleżanka jest u mnie i jedyne wolne godzinki to są te między 24.00 a 10.00 ,czyli wtedy kiedy nie śpię ;D
No to chybaa tyleee..Aa nie jednak nie xD
Na moim blogu zamieściłam ankietę,bardzo proszę o wasze głosy gdyż to od was zależy jaki będę miała podpis bądź ksywę.
No i…To chyba teraz koniec,bo pewnie zaraz mi się przypomni co miałam napisać jak to już opublikuję,heh ; D
O WIEM CO MOGĘ DODAĆ JESZCZE ! ! ! :DD
Właśnie zżeram popcorn ! xD
O 5.22 ale zżeram ! ; D
Aaa...No i jeszcze życzę Ci powodzenia Olivia w prowadzeniu swojego bloga :)


Zapraszam do czytania i komentowania ;**


TheVilu // TheTini

3 komentarze:

  1. Gratulacje i dzięki. Pamiętaj ja taka nie jestem.
    Możesz np. Zrobibić jakiś konkurs a ja jak coś to moge pomóc w zrobieniu dyplomo. Albo jakiś Quiz np. Który aktorpasuje do cb najbardziej lub coś takieko nw. Może poszukaj śmiesznych filmików z Violetty. Ja dodałam z Glad you Come. Był jeszcze taki jak Broadway strzaszył innych ale i tak najlepsze jak schował się w szafce. Albo był jeszcze taki gdy Andres usną w kartonie a inni zamkneli go i biegali z nim i go zostasli gdzies a on sie
    obudził




    Pamiętaj też że jak coś to ci pomoge. Napisz pod moim postem albo poproś o mój email Pyśka
    Jak coś to napisz jaki wolisz. Gmail czy o2. Ja gmail bo na o2 nie umiem xD.
    Heh rozpisalalm sie ale jak cos wpadnie mi do glowy to napisze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dodaj te filmiki ;DD Bardzo chce je obejrzeć *.*

      Usuń
    2. Zgadzam sie xD one wymiatają xD

      Usuń