środa, 31 lipca 2013

Do Zobaczenia W Niedzielę // TV♥TT♥

Do Zobaczenia
Dzień Dobry Kochani ! :D A więc jest 7;25..i pragnę was powiadomić,że do niedzieli mnie nie będzie w domu. No wiem,że to was mało interesuję i wgl. Ale wolę poinformować.Dzisiaj popołudniu jadę do kaszub,nieważne do jakiej miejscowości.. A no i z góry przepraszam Pyśkę ,za to,że zapewne się dowie o tym po przeczytaniu tego postu ;c Ale kochana..Jak widzisz jest 7;26 a o 8;00 wchodzi moja koleżanka i muszę wszystko pisać na szybko..Jeszcze miałam problemy ze wstaniem i ze spaniem a na dodatek śnił mi się jeszcze koszmar -,- Jak na złość,co nie? ;c A więc Przepraszam no i wgl. :) Zapewne tam gdzie jadę nie będzie komputera ani Internetu,ponieważ jadę tam z bff i jej rodzicami.A zabierać laptopa wraz z netem mi tam raczej nie wypada xD Co innego gdybym jechała tam ze swoimi rodzicami ^.^
Do Zobaczenia ;**
PS.Sorrry za zdjęcie ale tło wycinałam na szybko a na w czarnym brzydko wyglądało ;D



Do Zobaczenia już w niedzielę…;***


TheVilu // TheTini

3 komentarze:

  1. Nic się nie stało, ale dobrze, że napisałaś. Byłam kiedyś na wakacjach w Kaszubach i uwierz mi. Jest tam bardzo fajnie! W każdym bądź razie życzę Ci udanych wczasów i opalenizny ;)

    OdpowiedzUsuń