środa, 10 lipca 2013

Jutro pojawią się nowe administratorki bloga!

Cześć Kochani! Wiem, że wyniki miały pojawić się dopiero o 19:00 ale nie mogłam się doczekać!

A więc jak pamiętacie lub nie pod koniec czerwca urządziłam konkurs na nowych administratorów/ nowe administratorki bloga <klik>. No i dziś przedstawię Wam wyniki! Ale zanim tak się stanie muszę i chcę napisać (zupełnie szczerze) iż każde zgłoszenie było świetne. Wręcz wspaniałe, ale niestety mogłam wybrać co najwyżej trzy osoby. Jeśli któraś z Was nie została przyjęta to nie znaczy, że jest do niczego. Bo każdy ma jakiś talent. Do malowania, do pisania, tańczenia, śpiewania i do wielu innych rzeczy. Więc nie poddawajcie się! 



WYNIKI
Od jutra razem ze mną bloga będą prowadzić (Kolejność przypadkowa):













Tina













livcia6058













TheVilu♥ // TheTini






GRATULACJĘ!!







Ważne informacje:

*Od dnia 11.07.2013 r. do 18.07.2013 r. wasza trójka jest zatrudniona u mnie na okres próbny.

*W dniu 14.07.2013 r. pojawi się ankieta w której czytelnicy bloga będą mogli głosować kto ma zostać na blogu, a kto ma odpaść gdyż to od nich będzie zależał ostateczny głos.

*Jeśli dobrze pójdzie wszyscy z Was zostaną oficjalnie przyjęci do załogi bloga, ale może się też zdarzyć, że przyjęte zostaną tylko dwie osoby, jedna czy nawet żadna.

*Przed moim wyjazdem na wakacje zostanie opublikowany regulamin zarówno dla czytelników jak i dla adminek. Uprzedzam żeby później nie było jakiś nieporozumień!

14 komentarzy:

  1. Ojej..Wielkie Dzięki ! <3
    Nie spodziewałam się ,że znajdę się w tej szczęśliwej trójce ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy to czytałam serce stało mi w gardle a jak przeczytałam że się dostałam skakałom po łuszku i krzyczałam ze szczęścia dobrze że nikogo nie było w domu bo by pomyśleli że jestem chora psychicznie :P

    Tina

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę tej trójce powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje ci. Mam nadzieje że przyjmiesz naszą trujke.A i małe pytanko. Moge już dziś wstawić posta?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu Tina teraz będę pisać z konta mojej siory :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Tina. Życze wam powodzenia;-);-)

      Usuń
    2. Dzięki. Nie no nie wytrzymam skacze z radości i płacze z powodów rodzinych.

      Usuń
  6. O pod moim nickiem jest mój słotki Leoś z czapuśą i śliczny Marcioooo;-);-);-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ps zmieniłam nick
    była livcia6058

    OdpowiedzUsuń
  8. A teraz zmienilam zdj. Profilowe i nick

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do LBA Gratulacje więcej informacji na moim blogu:http://violettamojahistoria.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń