sobota, 29 czerwca 2013

Potrzebuję pomocy! - KONKURS

Hej! Byłam dziś w "Reserved". Mieszkam w Zakopanym i akurat dziś otwierali najnowszy i największy w Polsce. Masa świetnych rzeczy! Bardzo polecam! W dzień premiery wszystko było 30% taniej, ale niestety były też w tym minusy. Trzy kasy w każdej po trzy dziewczyny sprzedawczynie, a pomimo tego iż byłam w najmniejszej kolejce stałam tam półtorej godziny!!!! Masakra! Plecy mnie bolą jak (przepraszam za wyrażenie) cholera! Ale no nie powiem ubrania tam mają cudne, a co do tych kolejek to pewnie już jutro będzie tylko 1/3 tych dzisiejszych ludzi. No, ale przejdźmy do rzeczy bo za bardzo się rozpisałam...

Poszukuję nowej administratorki lub nowego administratora!!!

Zanim zacznę przedstawiać wszystko łącznie z regulaminem to chciałabym uprzedzić, że na tym blogu opowiadanie mogę pisać tylko JA!!!!

REguLAmiN!
   ###A - Treść wiadomości

  1. W e-mailu który do mnie wyślecie muszą znajdować się odpowiedzi na pytania w punkcie B, 1.
  2. E-mail musi być zatytułowany "Zgłoszenie".
   ###B - Co zrobić aby wygrać?
  1. Musisz odpowiedzieć na te dwa pytania: Prowadzisz już jakiegoś bloga? Jeśli tak to czy mogłabyś/ mógłbyś podać do niego link?    i  Dlaczego to właśnie Ciebie powinnam wybrać?  
  2. Musisz wysłać odpowiedzi do dnia 10.07.2013 r. godz. 16:00 na e-mail: violetta.blog13@gmail.com
   ###C - Zasady ogólne
  1. Jeśli ktoś nie dostosuje się do zasad zostanie zdyskwalifikowany.
  2. Każdy może wysłać zgłoszenie tylko jeden raz.
  3. Wszystkie osoby które wyślą zgłoszenie dostaną ode mnie e-mail z podziękowaniem. Jeżeli nie dostaniesz go w ciągu 24 godzin to sprawdź czy wysłałeś wiadomość pod dobry adres
  4. Bardzo proszę, aby przed wysłaniem zgłoszenie każdy z was przeczytał regulamin jeszcze raz (zrymowało się ;) )
   ###D - Wyniki
  1. Wyniki pojawią się 10.07.2013 r. o godz. 19:00.
  2. Wybiorę 1 - 3 nowych administratorek/ administratorów bloga, jednak na razie tylko na okres próbny.

Życzę Wam powodzenia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 komentarzy:

  1. Przepraszam, ale nie będę mogła wziąć w tym udziału. Próbuję reaktywować własnego bloga z opowiadaniem o tym serialu, ale jak na razie - bez skutku.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybyś zrobiła tydzień w cześniej ten konkurs na pewno wziała bym udział ale teraz to niewiem sądze że się nie nadaje :(

    Tina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie doceniasz się a to źle! Jesteś wspaniała i napewno się nadajesz. Teraz nie będę się pytać co się stało ale jakby coś to pisz na mój e-mail (B, 2) na ten adres moŻesz też wysłać zgłoszenie i wiem że się nadajesz. A malujesz prześwietnie!

      Usuń
  3. Dajesz sobie radę ale jak coś to ja się zgłosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo,że dajesz sobie radę to się zgłosiłam ;P
    Ale też nie wiem czy doszło ponieważ nie dostałam jeszcze maila z podziękowaniem ;P
    Może nie miałaś czasu..Albo jakimś cudem się nie wysłało ;x
    No więc jakbyś mogła to sprawdź czy doszło i mnie tu poinformuj,bo nie mam pewności czy się wysłało ;<
    Pozdrawiam
    TheVilu♥ // TheTini♥
    PS. Email na pewno był dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę żeby coś nowego doszło. A jaki jest e-mail którym wysyłałaś zgłoszenie?

      Usuń
    2. Ja to wysyłałam z thevilu@gmail.com
      Ale powinno dojść ,bo wysyłałam to wczoraj.
      Ale jak nie przyszło to najwyżej jeszcze raz wyślę..

      Usuń
    3. A tak przy okazji twój blog został nominowany do Versatile Blogger Award przeze mnie i mojego bloga ;)

      Usuń