piątek, 14 czerwca 2013

Horoskop cz. 5

Hej! Kupiliście nowego Fun Club'a? Jest tam jeden artykuł o Martinie, krótka notka "Polubiłam Nauczycieli" (też o Tinie) i plakat, z którym mam dylemat. Na jednej stronie jest Jorge, Mercedes, Pablo i Tina, a na drugiej Niall Horan (mój ulubiony z 1D). Nie umiem wybrać!!!!!!!!!!!!!!! :( Chyba kupie jeszcze jedną gazetę. A chcecie żebym wam przepisała co jest w gazecie jakby ktoś nie mógł kupić? Wystarczy napisać w komentarzu. Ale dorzeczy...

Kto nauczy się dla ciebie polskiego?

1.Wodnik - Cami
2.Ryby- Maxi
3.Baran - Naty
4.Byk - Violetta
5.Bliźnięta - Thomas
6.Rak- Leon
7.Lew- Ludmiła
8.Panna- Fran
9.Waga- Diego
10.Skorpion- Lara
11.Strzelec - Marco
12.Koziorożec- Andres

15 komentarzy:

  1. Przedtem wyszło mi że moją przyjaciółką bendzie fran i teraz jeszcze fran sie nauczy dla mnie polskiego :) a jeśli chodzi o tą gazetę to ja nieczytam bo mieszkam w niemczech i jagbyś dała rady prześlij te zdjęcia

    Tina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Violetta nauczy się dla mnie polskiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A dla mnie kochany Leosiek! Huehuehuehuehuehuehuehue!!!

    A co do gazety, to fajna jest. A szczególnie plakat. Najładniej wypadł Jorge, a najgłupiej Pablo xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Marco nauczy się polskiego dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Camila nauczy mnie polskiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Violuśka :D - Byk. Szkoda że nie rak :c XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolałam Leisia, ale Maxi też ok :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludmila gorzej byc niemogło mam ja juz Poraz 3 co masz do znaku zodiaku Lew ?

    OdpowiedzUsuń
  9. O boshe Diego xDD

    OdpowiedzUsuń