sobota, 1 czerwca 2013

Życzenia + mała informacja

Dowiedziałam się, że Velvet miała wczoraj urodziny. A, w związku z tym iż, gdy się o tym dowiedziałam nie miałam możliwości wejścia na laptopa życzenia złoże jej teraz. A więc...
Życzę Ci: zdrowia, uśmiechu na twarzy, dużo odwiedzin i komentarzy na blogu, pomysłów na opowiadanie, spełnienia wszystkich marzeń i żebyś pamiętał, że to o czym wczoraj pisałaś na swoim blogu jest chwilowe, bo ona zobaczy jak jej Ciebie brakuje i żebyś nie zapominała, że zawsze możesz liczyć na swoje wierne czytelniczki ( w tym także mnie).

+

Jeśli ktoś z was chce żebym składała mu życzenia urodzinowe niech w zakładce "urodziny :)" pisze swój nick lub imię i datę urodzenia.

1 komentarz:

  1. Dziękuję . ;**
    Naprawdę nie wiesz ile to dla mnie znaczy. <3
    Zrobiłaś coś wspaniałego :
    Wspomniałaś o mnie. :') Kocham Cię mordo moja ♥

    Ciao,
    Velvet .xx

    OdpowiedzUsuń