środa, 22 maja 2013

Wiersze o Violetcie napisane przeze mnie

Przepraszam was za to, że wczoraj nic nie pisałam. Miałam dużo na głowie. Byłam w szkole gdzie pisałam test kompetencji (obecnie chodzę do III klasy podstawówki) potem poszłam na miasto, lekcje i  oglądanie telewizji. A więc widzicie:  nie było kiedy.
_______________________________________________________________________________

O Violettę dwóch chłopaków się bije
Lecz ona uczucia swe kryje 
Ma do wyboru Leona i Thomasa
Za jej ojcem biega  prasa
Mama jej w wypadku zginęła
Viola od jej rodziny się odcięła 
German ciągle w klatce ją trzyma
Nie może zrozumieć, że to nastoletnia dziewczyna
Ludmiła wraz z Naty ją krytykuje 
Ciągle myśli jak życie jej popsuje 
Angie pewien sekret ukrywa 
Że Violetta to jej rodzina

Violetta to nowy serial na Disney'u
Za Leonem szaleje wielu
Thomasa od razu pokochali
Z Andresa się trochę śmiali
Maxi wciąż dziewczyny poszukuje 
Ludmiła w życiu oszukuje
Cami z modą eksperymentuje
Francesca się muzyką ekscytuje

Violetta Castillo to fajna dziewczyna
Gdy wraca do Buenos Aires
Naukę w Studio 21 zaczyna
Tam poznaje wspaniałych przyjaciół
I dwóch zakochanych w niej chłopaków
Jej ciocia Angie guwernantkę udaje
Powoli się z Violettą zapoznaje
Ma tatę Germana i Macochę - Jade
Gosposię Olgę i Ramallo też
_______________________________________________________________________________

Jak wrażenia?

19 komentarzy:

  1. fajne ! Też bym chciała umieć takie pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, aczkolwiek nie mają "tego czegoś". Wymagająca jestem :)
    Kicia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah ..! Mocne :D
    Mam jedno pytanie : Kiedy dodasz następny rozdział ..? Tak wiem, zadręczam Cię tym odwiecznym pytaniem, ale boże, trzymasz mnie w niepewności. Zrobiłaś ze mnie chorą psychicznie osobę, albo chociaż uzależnioną.. :// Wielkie Fenks dla Cb. >.<
    Weryfikacja.

    Buziak,
    Velvet .xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Przycmilas mnie! Jestes z siebie zadowolona!?




    Superstar ;D

    ;D to dla moich fanow.
    To taka zagadka:kogo udawala cute violetta?

    OdpowiedzUsuń
  5. violetta to fajna dziewczyna odpoczątku oglądałam ten film i odpoczatku mi się spodabał

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze nie zabardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wiersze przetłumaczę ich na Hiszpański i wpisze do pamiętnika Violetty ;**
    Proszę o więcj !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. z neta zciagniete nie wymysliłaś nie kłam juz EJ ONA TEGO NIE NAPISAŁA Rejestracja
    Facebook © 2013
    Polski · Prywatność · Regulamin · Pliki cookie ·
    Więcej
    Opcje
    Violetta - fanklub"".". · Osób, które to lubią: 784
    13 sierpnia o 02:31 ·

    Wiersze o Violetcie napisane przeze mnie

    O Violettę dwóch chłopaków się bije
    Lecz ona uczucia swe kryje
    Ma do wyboru Leona i Thomasa
    Za jej ojcem biega prasa
    Mama jej w wypadku zginęła
    Viola od jej rodziny się odcięła
    German ciągle w klatce ją trzyma
    Nie może zrozumieć, że to nastoletnia dziewczyna
    Ludmiła wraz z Naty ją krytykuje
    Ciągle myśli jak życie jej popsuje
    Angie pewien sekret ukrywa
    Że Violetta to jej rodzina

    Violetta to nowy serial na Disney'u
    Za Leonem szaleje wielu
    Thomasa od razu pokochali
    Z Andresa się trochę śmiali
    Maxi wciąż dziewczyny poszukuje
    Ludmiła w życiu oszukuje
    Cami z modą eksperymentuje
    Francesca się muzyką ekscytuje

    Violetta Castillo to fajna dziewczyna
    Gdy wraca do Buenos Aires
    Naukę w Studio 21 zaczyna
    Tam poznaje wspaniałych przyjaciół
    I dwóch zakochanych w niej chłopaków
    Jej ciocia Angie guwernantkę udaje
    Powoli się z Violettą zapoznaje
    Ma tatę Germana i Macochę - Jade
    Gosposię Olgę i Ramallo też fajne / Ludmi
    Lubię to! · Dodaj komentarz
    Sandra Krenska lubi to.

    TAKIE TOO BYŁO naprawde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Tak stronka ma takie same wiersze jak ja tylko, że to ONA ode mnie ściągnęła!!! Bo jakby się tak popatrzeć to ja ten post opublikowałam 22 MAJA a ta dziewczyna 13 SIERPNIA!!!
      A o ile się nie mylę miesiące są w takiej kolejności: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzes.... Czekaj, czekaj! Co ja tu widzę? Maj jest przed sierpniem!

      Usuń
  9. Fajne tylko szkoda, że na każdej stronie są takie wiersze! Dajcie coś nowego i sami go napiszcie będzie to bardziej cenione.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!Naprawdę bomba!Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To nie ty pisałaś tylko 1 dziewczyna ona to pisała 2 lata temu a nie ty !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ta stronka jest super. Bardzo mi sie podoba a zwlaszcza wiersze i piosenki. Opublikuje ta stronke na fb i bede zachecac ludzi zeby tu wchodzili. ZAPRASZAM NA FB Leonetta To Para Idealna

    OdpowiedzUsuń