czwartek, 2 maja 2013

Rozdział VI / Szantaż

Violetta
Pisałam w swoim pamiętniku:
W moim życiu jest o wiele lepiej. Od kiedy Thomas wypisał się ze Studio 21 ja i Leon już się o nic nie kłócimy. A tak propo Leona. Z jego nogą jest już coraz lepiej. Wczoraj zdjęli mu gips. Ja się strasznie cieszyłam on wręcz przeciwnie. To pewnie dlatego, że znów będzie musiał tańczyć na zajęciach u Gregoria. 
Zrobiłam sobie przerwę w pisaniu bo przyszedł do mnie SMS od jakiegoś nie znanego mi numer.             "Masz  zerwać z Leonem i zacząć chodzić ze mną inaczej to i jemu stanie się krzywda - chyba wiesz kto."
Po chwili przyszedł następny:
"I nawet nie myśl, żeby z nim porozmawiać lub oszukać mnie. Pamiętaj wiedzę każdy twój ruch"
Wiem, że to Thomas wysyła mi te SMS'y. Bo kto by inny? Mam też świadomość, że on nie żartuje. On jest psychicznie chory! Nie chcę zrywać z Leonem. On się załamie. Nie chcę też narażać swojego i jego życia na śmierć. Muszę to zrobić. Jeśli mamy żyć to nie mam innego wyboru. Wyśle mu wiadomość. Nie. To go jeszcze bardziej zrani. Jutro z nim porozmawiam. Thomas może i zabronił mi z nim rozmawiać, ale podobno widzi każdy mój ruch. Więc chyba będzie słyszał, że z nim zrywam. 

*Następnego dnia*

Leon
Wchodziłem właśnie do szkoły kiedy nagle zaatakowała mnie Violetta.
-Leon! Przykro mi, ale z nami koniec. Nie pytaj dlaczego bo nie zniósłbyś prawdy. Zabiła by cię. Ja sama ledwo się trzymam. Kocham cię. Żegnaj na zawsze!  -powiedziała płacząc i pobiegła,
Co? Jak to? Ona ze mną zrywa?! I co miało znaczyć "... nie zniósłbyś prawdy, zabiłaby cię"? Nie dam rady się dzisiaj uczuć. Idę do domu.

Ludmiła
Podobno Leon i Violetta zerwali. Szczerze mówiąc to mi ułatwiło plany. Znowu zaczął podobać mi się Leon. Chciałam pocałować go na oczach Violetty, ale najwyraźniej nie muszę już się tak trudzić. Ciekawa jestem tylko dlaczego Viola z nim zerwał. Przecież mogłaby za niego życie oddać. No, ale ona traci ja zyskuje. Teraz myślę jak znów zacząć chodzić z Leonem. Na razie się chyba powstrzymam. Po tym co powiedziała mi Naty jestem trochę milsza dla ludzi. Nawet zastanawiam się czy przejść na "stronę dobrych". Nie jestem jeszcze pewna wyboru.

*Po zajęciach*

Andres
Słyszałem jak Viola zrywała z Leonem. To w końcu mój najlepszy przyjaciel. Nie zostawię go samego. On zawsze mi pomagał kiedy moje serce było złamane. A było to wiele razy. Chciałem z nim od razu, ale pobiegł do domu, a ja zdałem sobie sprawę, że potrzebuje chwili samotności. Zapukałem do drzwi.
-Leon! Otwórz mi. To ja Andres.
-Już - powiedział i na dodatek normalnym głosem. Drzwi się otworzyły.
-No to co chcesz?
-Chciałem cię pocieszyć, ale widzę, że już nie muszę. - Kiedy na niego patrzyłem to myślałem, że już za długo przebywał w samotności. Innym mogłoby się wydawał, że to ten sam Leon, ale nie mi. Jestem jego najlepszym przyjacielem dlatego wiem, że to znów ten sam Leon. Charakter Leona, który chodził z Ludmiłą. Ale dlaczego? No tak! Zmienił się dla Violetty. Gdy ona zniknęła, znikną też ten lepszy Leon. Czuję, że będą kłopoty.
_______________________________________________________________________________

Nie wiem jak wy, ale ja już nie mogę doczekać się 16. Wszyscy fani Leonetty pewnie nie mogą. Ja Violettę będę dziś oglądać dwa razy. Czegoś takiego nie mogę przegapić. No tylko odliczać godziny. A tak w ogóle to jak wam się podobał ten rozdział? Mali - szczególnie pytam się ciebie :) Trochę krótki, ale następny będzie chyba w sam raz.

7 komentarzy:

  1. Świetne opowiadanie i świetny blog i ja też nie mogę doczekać się dzisiejszego odcinka

    OdpowiedzUsuń
  2. jak nie będzie leonetty to po tobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super super:).Ja też nie mogę się doczekać 16:00.A i mam nadzieję,że Leonetta u cb wróci.:(.Nie mogę się doczekać następnego ale chyba wytrzymam.Dzisiaj doszedł mój sekretnik Violetta jest cudny.
    Mali:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie zamówiłaś sekretnik jeśli mogę spytać.

      Usuń
    2. Jak mniemam, na allegro :) Tam jest za bodajże dwie dychy + przesyłka.

      Usuń
    3. Tak na allegro :)
      Mali:)

      Usuń
    4. Jak przestaniesz pisac te rozdzialy to zamienie sie w wariatke!!!rozdzialy leonetty to jedyne co czytam!

      Usuń