sobota, 18 maja 2013

Rozdział X / Przesłuchania

Hej! Zanim zaczniecie czytać chciałabym wam coś powiedzieć. Na blogu pojawiła się ankieta - Jaki zespół ma pojawić się w moim opowiadaniu. Co prawda mam w planach napisać o nim dopiero w 20 którymś rozdziale, ale ankieta już jest. Zagłosujcie! Prooooooooooooooooooooszę!!!!
_______________________________________________________________________________

Violetta
Dziś są przesłuchania do Studio. Musiało to być już dziś bo pojutrze chcą zburzyć budynek, a my potrzebujemy jeszcze jednego dnia na ogłoszenie wyników, opowiedzenie planu itp. Ja, Leon i Megan właśnie szliśmy do kina. To właśnie tam odbędą się przesłuchania. Z tego co mi wiadomo jego właścicielką  jest ciocia Andresa. Pozwoliła nam wynająć salę na trzy godziny plus przygotowania. Choć zwykle otwiera ona kino o wiele wcześniej dziś zdecydowała się to zrobić dopiero o 15:00. Wszyscy jesteśmy jej bardzo wdzięczni.
Weszliśmy do kina. Reszta już tam na nas czekała. Pomimo, że casting zaczynał się dopiero o dwunastej my byliśmy na miejscu już o 10:30. Myśleliśmy, że przygotowania zajmą nam dużo więcej czasu, ale się myliliśmy. Po piętnastu minutach było już wszystko gotowe natomiast my nie mieliśmy co robić. Zaczęliśmy rozmawiać, wygłupiać się i oczywiście czekać na upragnioną godzinę.

*O 12*

Na przesłuchania przyszło aż 60 osób. Mam nadzieję że chociaż 1/3 z nich się dostanie. Tyle by wystarczyło, żeby Studio zostało. Najpierw były przesłuchania z gry na pianinie. Jak na razie wszystkim idzie świetnie. Francesca była bardzo zaskoczona gdy na scenę wszedł jakiś chłopak. Dopiero kiedy się przedstawił zrozumiałam o co chodzi. To był ten Marco. Fajnie, że przyszedł na przesłuchanie. Trzymam za niego kciuki. Gdyby dostał się do Studio Fran byłaby w niebo wzięta. Na pianinie grać umie zobaczymy jak tańczy i śpiewa. Po nim na scenę wszedł niejaki Diego. Ciągle się na mnie patrzył. Nie pochlebiało mi to. Wręcz przeciwnie. Gdybym była singielką to może bym nawet była zadowolona, ale ja mam chłopaka. A tak pro po niego. Widać było, że też zauważył jak ten chłopak się na mnie gapi. Po jego oczach można było stwierdzić, że ma ochotę krzyknąć "Nie gap się na moją dziewczynę" , a potem go zabić. Na całe szczęście powstrzymał się.
Przesłuchania się skończyły. No tak ja by. Musimy się jeszcze spotkać o 19 w Resto. Teraz zaznaczaliśmy tylko czy nam się podobało czy nie. Wyniki nie są jeszcze ustalone. Jednak muszę przyznać. Po tym co zobaczyłam jestem pewna, że uratujemy Studio21.

Francesca
Jestem w Resto Bendzie. Czekam na Marco przy czym strasznie się denerwuję. Jeszcze nigdy tak się nie czułam. Z jednej strony czuję jak motylki latają mi w brzuchu, a z drugiej strony... przez te motylki chce mi się wymiotować. Za bardzo się przejmuję tą randką. Tylko, że już raczej nie ma odwrotu. Marco właśnie wchodzi.
-Hej! To dla ciebie - powiedział wręczając mi kwiaty.
-Dziękuję są piękne.
Na początku randki trochę się stresowałam, ale później było jakoś luźniej. To niesamowite ile my mamy wspólnego. I na dodatek ani razu nie wspomniał o przesłuchani co było dla mnie wielkim plusem bo już myślałam, że mnie wykorzystuje żeby się do niego dostać dzięki mnie. Ale kto by rozmawiał o takich sprawach kiedy ma się tysiąc innych tematów. Randka - przynajmniej moim zdaniem - wypadła wspaniale.
-Może cie odprowadzić - zaproponował.
-Przykro mi, ale ja tu muszę jeszcze zostać. Umówiłam się z przyjaciółmi bo musimy o czymś porozmawiać. Ale kiedy indziej chętnie skorzystam.
-Nie ma sprawy. Zadzwonię. Papa.
-Do zobaczenia!

_______________________________________________________________________________

Przepraszam że taki krótki, ale laptop mi coś nawalił, a chciałam dodać dziś jakiś rozdział. I jeszcze raz przypominam i proszę Zagłosujcie w ankiecie!!!!!!!!!!!!!! 

5 komentarzy:

  1. Czekam na następny :)
    Ciekawe kto się dostanie.

    Zapraszam http://historia-violetty-i-nie-tylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Superaśnie :D
    Kicia

    OdpowiedzUsuń
  3. Superhipermegazjebiście. Wymyśliłam słowo :D
    Ugh .. Szkoda że krótki .. Ale cóż ? Chociaż jest. :P
    Weryfikacja ^^

    Buziak,
    Velvet . xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy next bo już mi odbija :/ Od kilku dni, co godzinę jak głupia cały czas sprawdzam czy nie dałaś posta. Daj go, Plose *o*
      Weryfikacja ! :33

      Buziak,
      Velvet .xx

      Usuń
  4. Świetny rozdział czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń