środa, 1 maja 2013

:)

Zobaczcie co znalazłam:


Tłumaczenie (z tłumacz google):
1.Miesiąc urodzenia?
styczeń: ogarnąć
luty: pocałunek
marzec: wiedza
kwiecień: trafienie
maj: musi przekartkować
czerwiec: jest niezgodny z
lipiec: wizyta
sierpień: zjadłem
wrzesień: I hit
październik: wiedza
listopad: pocałunek
grudzień: ogarnąć
_______________________________________________________________________________

2. Dzień urodzenia?
1-6. Marco
7-13. Andres
14-20. Diego
21-27. Federico
28-31. Leon
_______________________________________________________________________________

3. Kolor włosów?
Brązowy: jezioro
Czarny: filmy
Blond: cyrk
Rudy: park




Co wam wyszło? Mi: Pocałunek Andres jezioro. Myślę, że chodzi o: Pocałunek z Andresem nad jeziorem.

10 komentarzy:

  1. Zjadłem León jezioro. Ja myślę, że zjadłam Leóna nad jeziorem! O mój Boże

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest niezgodny Marco park. Chyba powinno być jest niezgodny z Marco w parku

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedza Marco Jezioro? Ymm.... Wiem że Marco był nad jeziorem? Jakoś tak?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wyszło: ogarnąć, Andres, cyrk. To chyba... ogarnąć cyrk z Andresem

    OdpowiedzUsuń
  5. mi wyszło jest niezgodny z Federico jezioro. chyba jestem niezgodna z Federico nad jeziorem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pocałunek Federico park czylu pocałunek z Federicem w parku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi Przekartkować Leon Cyrk. Chyba Leon ma przekartkować cyrk. XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak sobie wpadlam na twojego bloga z ciekawosci i zaczelam czytac... xD I wiesz co sie okazalo? Ze mi doslownie wyszlo to samo co ci ! Hmm... Ciekawe, ciekawe. No coz wracam do dalszego czytania ! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. mi pocałunek Andres Park czyli pocałunek z Andresem w parku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przekartkować musi marco park

    OdpowiedzUsuń