niedziela, 5 maja 2013

Czy jest sens?

Witajcie kochani. Pewnie zastanawiacie się o co mi chodzi. Otóż...
Gdy patrze na niektóre blogi o Violetcie widzę, że pod każdym wpisem jest mniej-więcej 20 komentarzy. Jest tak nawet wtedy gdy w poście napisane jest tylko np. " Jutro poniedziałek czyli będzie Violetta". To mnie bardzo boli. Bo niby dlaczego tak się dzieje? Piszemy o tym samym, nasze posty prawie niczym się nie różnią, ale i tak prace innych osób są doceniane. Wiem. Może wam się to wydawać głupotom, ale ja na prawdę tak myślę. Myślę, że moja praca i mój blog nie są doceniane. Nie chodzi mi o to, żeby ten blog był jakiś najpopularniejszy bo tak się nigdy nie stanie. Ale co by wam zaszkodziło czytając coś na nim napisać jakiś komentarz. Dla was to tylko kilka słów, a dla mnie coś bardzo ważnego i miłego. Dobrze wiedzieć czy ktoś to faktycznie czyta.
Dlatego zadaje sobie pytanie: Czy jest sens prowadzenia dalej tego bloga?????????????????????

11 komentarzy:

  1. Pisz dalej. Ja czytam wiele blogow i mam pare ulubionych blogow i twoj jest w nich na 2 miejscu. Pisz dalej bo masz talent. Nie wszystkie blogi dochodza to tylu komentarzy. Ja czytam i rzadko kiedy daje komentarz. Dasz rade. Usmiech i pisz dalej moze sie to zmieni ale tobie nie obiecuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest sens pisania go. Postaraj się bardziej reklamować swój blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z ciasteczkiem moze dodaj dzis kolejny

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest sens to moj bloog i nikt na nim jeszcze nie byl praktycznie livcia.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ja czytam bo tak jak ty kocham Leone (Jorge Blanco ) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Prowadź go dalej, bo robisz to superhipermegazajebiście. ;**
    Eheh . Możesz też looknąć na mojego :) leonetta-forever.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak prowadz go dalej jest super

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem ci tak: Narazie twój blog się rozkręca i nie poiwnnaś sie przejmować jak będziesz miała coś około 50 rozdziału wtedy zobaczysz ile będzie kometarzy ja miałam tak samo bo też prowadze bloga teraz mam 125 rozdział i na jeden rozdzoał przypada około 50-80 komentarzy a na początku mialam 2-3 i tak było do 30 rozdziału puźniej już tylko lepiej a i może pisz uczucia bohctarów będzie się lepiejczytałao a tak wfl. to uwilbiam twój blog bo jest świetny



    Kejti..:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest sens <33 Pisz , pisz ... <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czytam bo kocham leoona
    kocham

    OdpowiedzUsuń
  11. Bum trach i jeszcze raz bum. No co? Ja tylko napisalam komentarz. Tylko kilka slow pamietasz?

    OdpowiedzUsuń