sobota, 25 maja 2013

Do kogo pasujesz - Quiz

1. Jakie cechy powinien mieć twój wymarzony chłopak?
A) Romantyczny, spontaniczny i wyluzowany.
B) Nieśmiały, uroczy i dążący do celu.
C) Zadziorny, przystojny i zabawny.
D) Uczuciowy, zwariowany i nieco nieogarnięty.
E) Trochę dziwny, miły i pomocny.

2. Gdzie i jak wyglądała by twoja wymarzona randka?
A) W barze karaoke. Śpiewalibyśmy razem romantyczne piosenki.
B) W parku. Urządzilibyśmy piknik.
C) W wesołym miasteczku. Byłoby mnóstwo zabawy.
D) Na plaży. Oglądalibyśmy piękny zachód słońca.
E) W kinie. Na jakimś fajnym filmie.

3. Gdyby twoje życie miałoby być jakimś romantycznym filmem to jakim?
A) "Roztańczona historia Kopciuszka"
B) "Szkoła uczuć"
C) "P.S. Kocham Cie"
D) "Oświadczyny po irlandzku"
E) "Wymarzony luzer"

4. Jakie jest twoje nastawienie do miłości?
A) Szybko się zakochuję ale równie szybko mi przechodzi.
B) Gdy się zakocham nie odpuszczam tak łatwo.
C) Często nie widzę kiedy się zakochuję ale jak to się stanie robię się lepszy.
D) Chciałabym się zakochać, ale boję się odrzucenia.
E) Nie jestem najlepsza w rozmowach dlatego wolę żeby to on zrobił ten pierwszy krok.

Najwięcej odpowiedzi 
a - Pasujesz do Maxiego
b - Pasujesz do Thomasa
c - Pasujesz do Leona
d - Pasujesz do Andresa
e - Pasujesz do Braco

14 komentarzy:

  1. WTF?!! Tomas??? Coś chyba pokręciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim ideałem jest Leoś! Zgadza się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Leoś szykuj się bo nad chodze!!!!!!!!!!!!
    :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, Leon, chociaż jedna odpowiedź pasowała do Andreasa. Ja lubię Andreasa, ale Leona bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno zaklepałam Leośa więc jest mój tak jak Jorge. Jorga zaklepałam w 2010 roku a Leośa 2012. Więc są moi i to ja do nich nadchodze. Hahaahahah

    OdpowiedzUsuń
  6. Leoś wcale się nie dziwię choc jedna odp pasuje do Maxiego ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi wyszło że pasuję do Maxiego
    Lubię Leóna ale Maxa też

    OdpowiedzUsuń
  8. Maxi, hmmm...
    Chociaż miałam też odpowiedź pasującą do Thomasa i Braco :P
    Kicia

    OdpowiedzUsuń
  9. Maxi ;333
    Emm.. okej mogło być gorzej.
    Miałam jeszcze dwie odpowiedzi pasujące do Andresa i Braco

    OdpowiedzUsuń
  10. Leoś to oczywiste!!!


    Tini

    OdpowiedzUsuń
  11. Leonku nadchodze ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. thomas jest najlepszy i wszystko sie zgadza !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasuję do Leosia ...
    OLA xoxoxo

    OdpowiedzUsuń