czwartek, 8 sierpnia 2013

Wróciłam..// TV♥TT♥

Wróciłam..
Dzień Dobry ..A więc już wróciłam ,a dokładniej to w niedzielę lecz nie miałam czasu na napisanie chociażby jednego posta na mojego bloga bądź Pyśki. Rozpakowywanie się i tak dalej..W Wielu było cudownie,chociaż to nie była pierwsza wieś w Kaszubach w której byłam,no ale ona mi się najbardziej podobała.Czyste jezioro,ładne dno,długi pomost,strzeżone kąpielisko,trampolina koło wynajmowanego domku,krótka droga do sklepów,plac zabaw koło jeziora,duże szczyty w lasach na które lubiłam wchodzić ^ ^
I teraz też króciutka informacja..Ale nie wiem czy was to interesuję.No więc tak;
Postanowiłam usunąć wszystkie moje rozdziały na blogu StoryLeonetta,dlaczego? Dlatego,ponieważ nie miały one zbytniego sensu oraz nie kleiły się Violetty 2. Dzisiaj powinien się pojawić I rozdział tym razem już sensowny i trzymający się Violetty 2.
Mam nadzieję,że to chyba wszystko ;f
I mam nadzieję,że w tym poście pojawi się więcej komentarzy niż 2 lub 3 ;c


Miłego czytania ;*


Adminka Viluś ;*

5 komentarzy:

  1. No to czekam na kolejny ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. W porządku, rozumiem. Więc czekam na kolejny rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy u ciebi będzie kolejny rozdział bo nie moge sie doczekać i jak byś dała rade dziśaj to proszę cie
      PA:Tu Wiktoria Szpyrka

      Usuń
  3. Super, że wróciłaś :) Czekam na 1 rozdział :P

    OdpowiedzUsuń