poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Hahaha (czujecie tą ironię?)

Wchodzę na fb, przeglądam różne rzeczy, zdjęcia itp. I na co się natknęłam? Na taką oto stronę... Ktoś kto ją założył wyśmiewa serial "Violetta"!!! Mało tego! Wyśmiewa jeszcze nas!!! Fanów tej telenoweli! Po prostu brak mi słów... Jak można być tak... Tak... Eh, nawet nie umiem tego opisać. Kto ma facebooka niech koniecznie zajrzy. Tylko uważajcie co piszecie w komentarzach pod tamtymi postami lub w wiadomościach do tej strony!!! Oni nic sobie z tego nie robią oprócz śmienia się z tych osób, które chcą bronić swój ukochany serial! Co o tym sądzicie? o.O

10 komentarzy:

  1. To jest dla mnie po prostu żałosne-,- On lub ona nie zauważa na to że może kogoś urazić! Tą stronę założył jakiś głupek to tak jakbyśmy my założyły stronę ,,Beka z anty fanów Violetty'' i się z nich wyśmiewały ciekawe jak by się poczuli! Co za ludzie! Brak słów!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też to widziałam, masakra jakaś! Obrażają nas wszystkich! Ale najgorsze jest to że w tym momencie mają 117 like! Co za dziecko wymyśliło tą stronę?! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Co, jak co ale mnie to rozwaliło i dałam im lajka xDDD
    Wiem, zabijecie mnie ale co tam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh a wiecie ze ona dodala zdjecie Violetty i napisala "Beka zze mnie xD" czytalam jej kom. jakie jej sie hejty posypaly.

    OdpowiedzUsuń
  5. To już szczyt idiotyzmu. W ogóle, co on/ona tam wypisuje?!
    Chamstwo. -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Durnie durnie i jeszcze raz durnie!Jak mogą nas wyśmiewać!?

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga z szablonami
    http://grafika-tu-i-tam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A może zorganizowała byś jaką akcje? Nie koniecznie że coś do tej stronki ale taką żeby pokazać że ktoś jest fanem Violetty! I możemy np. Napisać coś na ręce :) Co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  8. KTO MA FACEBOOKA TEN ZGŁASZA !

    OdpowiedzUsuń