sobota, 3 sierpnia 2013

Mój nowy blog!!!!

Cześć moje kochane miśki! Dziś założyłam nowego bloga. Dokładniej mówiąc to przed chwilą. Ale nie jest z nim tak dokładnie jak zapowiadałam. To znaczy mówiłam wam, że pojawi się tam Jorge, Martina i inni, ale niestety bądź stety tak nie jest. Opowiadanie jest poświęcone One Direction i nie ma w nim nikogo z obsady "Violetta". Na razie jest tam tylko przywitanie, ale tak jak tam pisałam pierwszy rozdział pojawi się do wieczora. Link: http://ta-historia-zaczyna-sie-w-sercu.blogspot.com/

7 komentarzy:

  1. gratki
    Sorki ale nie przepadam za One direction. bede starac sie czytac. A ja zalozylam bloga o Martinie jeat jusz prolog i rodzial wiec zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. napewno będę czytać uwielbiam one direction

    OdpowiedzUsuń