niedziela, 4 sierpnia 2013

"Violetta. Prosto z ekranu" + dodatkowa emisja + Mercedes i Facundo!

Hej! Dzisiejsza notka jest podzielona na trzy części:
  • 1 Dotyczy jednorazowego wydania gazety o Violetcie.
  • 2 To informacja o dodatkowej emisji Violetty.
  • I 3 ostatnia czyli co tam u Mercedes i Facundo?
Violetta. Prosto z ekranu
Gazeta w sklepach pojawiła się 22 lipca, a kupić ją można w normalnym kiosku za 9,99 zł. Magazyn jest poświęcony oczywiście bohaterom serialu "Violetta" lecz w szczególności dziewczynie, która wciela się w główną postać czyli Martinie Stoessel. Gazeta będzie liczyła 36 stron, a w niej możemy znaleźć:
  • 10 plakatów XXL (w tym jeden jakby kalendarz)
  • Wróżby spod długopisu
  • A także karty o nazwie "flirt towarzyski", które są do wycięcia.

Ta gazeta to wydanie specjalne jednakże już jesienią ma pojawić się miesięcznik promujący tą telenowelę. Podobno ma on nosić tytuł "Violetta Oficjalny magazyn". W nim natomiast będą takie atrakcje jak wywiady z aktorami, ciekawostki z planu, testy i horoskopy. Oczywiście nie obejdzie się bez ciekawostek ze świata mody! 

Jutro planuję kupić "Violetta. Prosto z ekranu" więc wtedy zrobię zdjęcia jakiś ciekawych stron i wstawię więcej informacji co do tego magazynu.

Dodatkowa emisja!
O co chodzi? O to, że Violetta będzie emitowana trzy razy dziennie! A będzie to wyglądało tak:
   Pierwszy raz o 9:00 (będzie to powtórka wczorajszego odcinka)
   Drugi raz o 16:00 (premiera nowego odcinka)
   Trzeci i ostatni raz w danym dniu (powtórka odcinka z godziny szesnastej)

Mercedes i Facundo
Jak już kiedyś wspominałam były plotki o tym, że Mechi i Facu ze sobą chodzą. I co się okazało? Że to prawda!!!!! A oto dowód:

Po internecie chodzi mnóstwo ich wspólnych zdjęć. Np.:




Może i się mylę... Może na tym pierwszym zdjęciu to nie są oni lub jedno z nich to ktoś inny... Może faktycznie są tylko przyjaciółmi... W każdym bądź razie ja trzymam za nich kciuki...

PS. Słyszałam jeszcze, że Candelaria (Cami) naprawdę zakochała się w Facu i teraz strasznie cierpi! 

6 komentarzy:

  1. Dzisiaj kupiłam sobie tą gazetę i oczywiście plakaty już wiszą;P Nie pamiętam gdzie, ale gdzieś przeczytałam, że niby byli ze sobą i zerwali, ale jak teraz tego szukałam to nie mogłam znaleźć:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oni kiedyś byli razem, ale już dość dawno zerwali.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mechi *.*
    Zapraszam na dwa nowe rozdziały ;))
    http://przygodavioletty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. em na tym pierwszym zdjęciu to mi się wydaje że ona jest z Pablo bo oni kiedyś ze sb chodzili :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się wydaje, że na pierwszym obrazku to Pablo, bo jak Emily Tomlinson napisała, byli parą, a Facu ponoć nie ma dziewczyny

    OdpowiedzUsuń