czwartek, 15 sierpnia 2013

Na serio chcecie?

 Hej! O co tym razem chodzi? Pod postem "Hahaha (czujecie tą ironię?)". Pojawił się taki oto komentarz:

A może zorganizowała byś jaką akcje? Nie koniecznie że coś do tej stronki ale taką żeby pokazać 

że ktoś jest fanem Violetty! I możemy np. Napisać coś na ręce :) Co ty na to?

No i co wy na to? Ja już mam trochę pomysłów, ale nie będę ich robić jeżeli nie chcecie... W 

komentarzach piszcie czy mam zorganizować jakąś akcję, żeby pokazać, że jesteśmy prawdziwymi 

fankami "Violetty". 


PS. Przez parę dni mogę nic tutaj nie pisać bo... mam doła. Mam nadzieję, że nie będziecie się na mnie gniewać...

3 komentarze:

  1. Myślę, że taka "akcja" to bardzo dobry pomysł.
    Jestem za! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To super kofffana. Ale jeżeli obraziłaś się na mnie. To przepraszam bo prostu chodzi mi o to że pokuciłam się z przyjaciółką. Bo ona uważa że się strasznie zmieniłam i że nie będe chciała się z nią przyjaźnić bo ona nie jest ładna. A to nie prawda zależy mi na jej przyjaźni jak na nikogo. To ona zawsze mnie pociesza. Do niej to nie dociera ale jak jej napisałam że też się zmieniła. To ona że troszke. Ja też się troche zmieniłam. Jak coś to napisz mi w komentarzach. Albo odp mi na ten komentarz lub napisz mi na emaila. Buziaczki kofffana. A mam pomysł:
    Porzeba:
    -Wstążke fioletową
    -Kwiatki ozdobne np. zielone albo blado różowe
    -Nitke i Igłe.
    Wykonać:
    Odetnij wstążke tak by owineła się 2 razy do okoła waszej renki ale luźno i żeby nie wyleciała przez nagdarstek

    Do wstążki przyszyj Kwiatki. Zostaw na środku zostaw kawałek na napis :
    "Violetta" (napis ma być na tej stronie co są paznokcie.)
    Napis jech będzie na środku. Tak jakoś na długości 3 środkowych palców.
    Obwiń raz i zawiąż kokartke. (tam gdzie sie zgina dlon)
    Pamiętaj by zostawić troche luzu.




    Co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Libster Award i Versatile Blog Award

    szczegóły na moim blogu:

    http://violetta-i-jej-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń