wtorek, 20 sierpnia 2013

Książki o Violetcie w Polsce!!!!

Od 11 września w Polsce można będzie kupić trzy książki (na razie tylko z pierwszego sezonu):


Pierwsza z nich nosi tytuł "Violetta. Rozdarte serce". Jak można się domyślić książka ta będzie opowiadać o uczuciach Violi do Leona i Thomasa. Pojawią się w niej również inni bohaterzy jednak skupia się głównie na Leonie, Thomasie i Violetcie jak i też na jej uczuciach.

Wydawnictwo: Egmont
Cena: 40 zł.
Można kupić w: Empik, Smyk i inne dobre księgarnie
Język: Polski







...................................................................................................................................................................


Kolejna to "Violetta. Za kulisami".  W niej z kolei można znaleźć quizy, łamigłówki, testy, zdjęcia, ciekawostki o bohaterach serialu i ich odtwórcach i wiele, wiele innych. Osobiście polecam tą książkę najbardziej ze wszystkich trzech.

Wydawnictwo: Egmont
Cena: 40 zł
Można kupić w: Empik, Smyk i inne dobre księgarnie
Język: Polski





...................................................................................................................................................................


Trzecia i zarówno ostatnia w tym poście książka nosi tytuł "Violetta. W moim świecie". Opiera się głównie na życiu i rodzinie Violetty. I to bardzo szczegółowo.

Wydawnictwo: Egmont
Cena: 40 zł
Można kupić w: Empik, Smyk i inne dobre księgarnie
Język: Polski








...................................................................................................................................................................

A Wy, które książki zamierzacie kupić?

22 komentarze:

  1. Ja poluję na książkę "W moim świecie"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tą 2 mega mnie interesują bohaterzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to za kulisami to jest książka,czy bardziej taki magazyn? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej książka bo nikt nie będzie płacił 40 zł za jakiś magazyn

      Usuń
    2. Wow, no to musi być tam duuużo informacji o bohaterach, bo ksiązki mają po kilkaset stron :)

      Usuń
    3. To jest magazyn i kosztuje 9.99zł

      Usuń
  5. Zapraszam do mnie po nominacje do Liebster Blog Award !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominacja na blogach: diy-by-lexi.blogspot.com i violetta-is-my-life.blogspot.com ! Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. em "Za kulisami" :* będę mogła się czegoś dowiedzieć o Jorge <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards tu masz link http://violetta-superdziewczyna.blogspot.com/2013/08/kolejne-nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ;333 i super post ;> A ja mam takie pytanko... Czy Mercedes i Facundo są w realu na serio razem? czy zerwali?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na mój blog o Violetcie http://zuzka5000.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam już wszystkie trzy i są super! :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. http://violetta-superdziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. masz fajnego bloga zapraszam na mojego bloga viola4858.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja ma sobie kupić rozdarte serce albo w moim świecie ale raczej w moim świecie

    OdpowiedzUsuń
  15. Za kulisami ma 16 stron i kosztuje 14.99

    OdpowiedzUsuń
  16. W Moim Swiecie opisuje odcinki 1-20
    Rozdarte Serce opisuje odcinki 21-40
    Wiem bo mam obie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszyastkie te książki są za 14.99 -.-

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dostałam wszystkie 4 książki na mikołajki ale się ciesze bo są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń