wtorek, 30 kwietnia 2013

Quiz - Do kogo jesteś podobna?

1. Jak byś siebie opisała w trzech słowach?
a) Szalona, zabawna i spontaniczna.
b) Przyjazna, energiczna i szczera.
c) Nieśmiała, miła i rozmarzona.
d) Złośliwa, ambitna i pomysłowa.
e) Sprytna, ładna i samolubna.

2. Do twojej klasy przychodzi nowy chłopak, jest bardzo przystojny. Jaka jest twoja reakcja?
a) Wygląd to nie wszystko. Spróbuję go lepiej poznać, dowiedzieć się o nim czegoś więcej.
b) Mam zamiar się z nim zaprzyjaźnić. A potem kto wie? Może nasz miłość zamieni się w przyjaźń.
c) Zakochuje się w nim i nie mogę przestać o nim myśleć. No, ale boje się mu o tym powiedzieć.
d) Miło witam go w naszej szkole. Myślę, że to nawet całkiem fajny chłopak, ale poza przyjaźnią niech na nic nie liczy.
e) Muszę go zdobyć za wszelką cenę. Jeśli nie będzie mój to nie będzie nikogo.

3. Jakie trzy rzeczy zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
a) Telefon, aparat i słuchawki.
b) Krem do opalania, okulary przeciwsłoneczne i książkę.
c) Piłkę plażową, pamiętnik i laptop.
d) Gitarę, kamerę i tablet.
e) Błyszczyk, szminkę i lusterko.

4. Twoja szkoła robi przedstawienie. Ty dostałaś główną rolę -  jesteś Kopciuszkiem. Jak myślisz, dlaczego to właśnie ciebie wybrali?
a) Sama chciałabym wiedzieć. Przecież Kopciuszek to zupełnie ktoś inny niż ja.
b) Jestem bardzo wrażliwa i uczuciowa, a na dodatek tak jak ona chcę się zakochać. Po prostu mamy podobny charakter.
c) Czasami czuję się uwięziona w klatce i jakbym już nie miała własnego zdania. Tak samo jak ona.
d) Tak po prostu. Docenili moje umiejętności aktorskie z czego jestem dumna.
e) Bo to ja zawsze i wszędzie jestem gwiazdą.

5. Za co lubisz serial "Violetta"?
a) Jest romantyczny, czasami zabawny i trzyma w napięciu.
b) Za pomysłowość. Wszystko jest w nim dopięte na ostatni guzik.
c) Serial bardzo wciąga, ponieważ aktorzy wczuwają się w swoją rolę, a piosenki w nim są świetne.
d) Za to, że mają fajne piosenki i układy taneczne.
e) Za to, że gra tam taka postać jak Ludmiła.

Najwięcej odpowiedzi:
A - Jesteś jak Cami
B - Jesteś jak Fran
C - Jesteś jak Violetta
D - Jesteś jak Naty
E - Jesteś jak Ludmiła


I mam do was pytanie. Chcecie, żebym jeszcze dziś napisała nowy rozdział mojego opowiadania?

39 komentarzy:

  1. Tak prosze. Nie moge sie doczekac. Naprawde masz talent. Jestem jak nasza kochana Vilu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Cami

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. w pierwszym d) w drugim a) w trzecim c) w czwartym b) w piątym c) jestem jak Violetta tak pisz pisz pisz błagam !!!
    Mali:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem jak cami

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem jak Fran :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem jak Viola :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem jak Cami i Viola

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem jak Violetta i Fran :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem jak Naty i Voletta

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem jak franczesca i violetta

    OdpowiedzUsuń
  11. Glupoty i klamstwa nic

    OdpowiedzUsuń
  12. miło mi że jestem jak violetta ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem Violettą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem jak Violetta ! Mam wszystkie odpowiedzi "c" ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem jak viola

    OdpowiedzUsuń
  16. Jupiii! Violetta!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem jak moja kochana Fran<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  18. ludmiła niepasuje ci coś ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę jak Fran a trochę jak Violetta bo miałam 2 odpowiedzi b i 2 odpowiedzi c

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem Fran super

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam tak:
    1) C -Violetta
    2) B -Fran
    3) C -Violetta
    4) B -Fran
    5) D -Naty

    I kim ja mam być...? 😄

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja jestem pół na pół z Cami i Naty a jedno z Violetta :)

    OdpowiedzUsuń