poniedziałek, 2 września 2013

Wykreślanka!!! + kilka pytań z innej beczki

Hejoł! W wykreślance odpadło zdjęcie z numerem... JEDEN! A teraz zniknąć powinno to z numerem...
...................................................................................................................................................................
A teraz czas na kilka pytań w temacie tego diabła, przestępcy, kłamcy, nudziarza... O czym to ja? A tak... Mam kilka pytań dotyczących szkoły...

     1. Do której klasy teraz idziecie?
     2. Jaką lekcją jutro zaczynacie?
     3. Z kim chcecie siedzieć w ławce?
     4. Jak Wam się podobało rozpoczęcie?


Ja osobiście mam najfajniejszą pierwszą lekcję! Przyroda. Niby nic takiego, ale.... z D-Y-R-E-K-T-O-R-E-M!!!! Fantastycznie! A na dodatek do mojej klasy przyszedł chłopak, który przedtem chodził do klasy B. I nie specjalnie mnie to cieszy...

12 komentarzy:

  1. Ja tam lubię szkołe ;D

    1.Do 5 (podstawówka ;()
    2.Angielskim
    3.Z najką
    4.Super, mamylepszych nauczycieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Druga gimbazy ^^
    2. Chemia
    3. Z moim najlepszym przyjacielem, Tomkiem.
    4. Fu. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Pierwsza Gimnazjum
    2. Angielskimm !!!
    3. Ze Śmietaną ;D
    4. Ujdzie w tłumie ;p

    I ma odpaść 9 ;d
    Odpadły już moje ulubione zdjęcia 1 i 7 ;((((

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. 6
    2. polski
    3. z Sylwią
    4. Jak każde rozpoczęcie. Czyli beznadziejne, nudne, głupie, nienormalne xD

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. I gimnazjum
    2. j. polski
    3. z Olą
    4. ujdzie

    A co do wykreślanki to odpada 5.

    Pozdrawiam
    Alcia

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.4A
    2.Technika
    3.Kasią
    ,
    4.Zajebicho

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. gimnazjum 1D!!!!!!
    2. matma
    3. kuzynką
    4. nudyyyy jak zawsze z resztą :P

    OdpowiedzUsuń
  8. 5c
    Wychowanie do życia w rodzinie
    Nataliom
    Nie źle

    OdpowiedzUsuń