sobota, 21 września 2013

V-Lovers Blog. [ Mrs.LoveStoned ]

V-LOVERS BLOG. [ MRS.LOVESTONED ]

Dobra..Zacznijmy od tego,że jest inny HTML w tekście,otóż nie chce mi się już odpalać worda,zmieniać czcionek potem tego zaznaczać,kopiować i wklejać i tak w kółko..
Ale dobra,przejdźmy do bardziej istotnych rzeczy niż HTML w postach.
Otóż mój nowy nick:
Z TheVilu♥ // TheTini♥ na Mrs.LoveStoned.
Także jestem nadal tą samą osobą ;D

Tytuły postów? Zmienione. Od teraz w tytułach podpisuje się:

[ Mrs.LoveStoned]

Ii...Najważniejsza część tytułu:
V-LOVERS BLOG.

A więc chodzi o blog na którym są zamieszczane znalezione i przetłumaczone przeze mnie wywiady, konkursy związane z Violettą , Akcje związane z Violettą , Rzeczy do kupienia i ich recenzje , Ważne wydarzenia związane z Violettą , informacje o Violettcie itd...
Czyli WSZYSTKO O VIOLETTCIE !!
Mój blog teraz posiada tylko 5 obserwatorów,ale mam nadzieję,że z waszą pomocą osiągnie tyle co każdy inny mój blog :) 
A więc niech pokolenie V-LOVERS rośnie !

[Mrs.LoveStoned]

2 komentarze:

  1. www.violettarozdarteserce.blogspot.com

    PS potrzebuje pomocy ponieważ dopiero zaczynam chętnych proszę o informacje na podany adres email basiagl2002@gmail.com

    z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. aybe he's just attempting to be “controversial? lol
    Thanks for the sensible critique. Me & my neighbour were making ready to do a little analysis about that. We obtained a good e book on that matter from our local lnegative ion generator reviews consumer reports
    air purifier made in germany
    meat purifier

    OdpowiedzUsuń