wtorek, 3 września 2013

Dziękuje...// TV♥TT♥

Dziekuje..
Witajcie po wakacjach ;c I teraz znowu przez 10 miesięcy chodzić do szkoły :< No nie wiem jak u Was ale u mnie jest bardzo źle..Nauka,czas,odpoczynek,lenistwo..I kilka innych ;x  Czasami żałuję,że nie mogę mieć prywatnych lekcji, a raczej często żałuję : ) No więc wróciłam z Gdańska i powiem Wam szczerze,że strasznie teraz za nim tęsknie,szczególnie za kolegami z którymi nigdy nie było nudno..Chętnie bym jeszcze raz powtórzyła te wakacje :D A no i mogłam wreszcie się oderwać od stałej roboty na blogach  ,co mi się przydało. Szczerze wam powiem,że jak dzisiaj weszłam na tego bloga i kliknęłam temat z tą opinią na temat mnie to się poryczałam..Nie sądziłam,że tyle osób mnie docenia ( No niektórzy pisali po 15 komów ;) ) dla mnie to bardzo dużo znaczy,szczególnie w tych chwilach w życiu :*
Chyba Tyle. Chciałam Wam przede wszystkim podziękować i powiedzieć wam,że jak na złość mam matmę pięć razy w tygodniu a w czwartek jest ona jako pierwsza lekcja -,- Ten świat próbuję mnie dobić..:c

Dzieki Wam ;**


TheVilu // TheTini

4 komentarze:

  1. Ja tak samo mam 5 razy w tygodniu matmę i też w piątek jako pierwszą :P A polskich mam 6....
    Mam nadzieję, że przeżyję ten rok szkolny :D
    Tobie też tego życzę :)

    Mechi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, jednak się pomyliłam. Ty masz w czawrtek, a ja w piątek... Głupia jestem.
      Tak działa na mnie początek szkoły :D

      Mechi :*

      PS.: Pierwsza! :D :D :D :D

      Usuń
  2. Ja mam matmę 6 razy w tygodniu... i pierwszą w poniedziałek XD
    Polski w czwarki pierwszy( pani sobie wymyśliła cotygodniowe kartkówki na dzień dobry -,-), ale chyba nie będzie tak źle :P
    Pozdrawiam Caro <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś cudowna ;** i nei przejmuj się! Ja nie cierpię matmy i się wgl do niej nie uczę, a mam z niej 6 na koniec, a raczej miałam, bo po prostu była dla mnie łatwa, może będziesz miała podobne odczucia ;)

    OdpowiedzUsuń